آقایان میگویند نمی شود

آقایان میگویند نمی شود

حجة الاسلام دکتر رئیسی در جمع مردم کرج: بین چپاولگران و حقوق مردم خواهیم کشید


 حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دقایقی پیش در مصلی کرج با بیان اینکه آنچه سایه جنگ را از سر مردم دور کرده است، حضور مقتدرانه و با بصیرت ملت قهرمان ایران است، اظهار داشت: اقتدار و عظمت نظام اسلامی به برکت خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات این است که بیگانه را برای رفع مشکلات کشور موثر بدانیم، بیان کرد: نگاه اینکه کشور 4 سال معطل نگاه مثبت بیگانه بماند، باید اصلاح شود. بیگانه تاکنون برای کدام کشور گره‌گشایی کرده که برای ما انجام دهد؟ این نگاه باید اصلاح شده و نگاه به توانایی ملت باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه کلید حل مشکلات در کشور ملت و جوانان هستند، گفت: موضوع کسب و کار، فساد اداری و تبعیض با حضور جوانان حل می‌شود. مشکل ما در کشور ضعف مدیریت و اقتصاد است و با ضعف مدیریت کاری پیش نم‌یرود.

وی با اشاره به اینکه امروز هر خانواده‌ای با مشکل بیکاری روبرو است، گفت: اگر یک میلیون شغل در سال تولید شود، بحران بیکاری حل می‌شود. امکان حل بیکاری وجود دارد، بنده به‌عنوان طلبه از سال 59 به عنوان مدیر 20 ساله در کرج بوده‌ام؛ اینکه آقایان می‌گویند از کجا شغل ایجاد کنیم، "نمی‌شود"، اما ما می‌گوئیم "می شود"، عامل بیکاری، قاچاق است که به صورت سیستمی حل می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه جلوگیری از هر یک میلیارد قاچاق یک میلیون شغل ایجاد می‌کند، افزود: می‌شود ازدواج 11 میلیون جوان را در کشور تثبیت کرد.