دکتر رئیسی کسب رتبه اول المپیاد نجوم جهان را به تیم المپیاد دانش آموزی کشورمان تبریک گفت

دکتر رئیسی کسب رتبه اول المپیاد نجوم جهان را به تیم المپیاد دانش آموزی کشورمان تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی کسب مقام اول رقابت های المپیاد نجوم و اختر فیزیک جهان ۲۰۲۲ در گرجستان را به جوانان دانش پژوه تیم المپیاد دانش آموزی، معلمان، مربیان و دست اندرکاران این تیم غرورانگیز تبریک گفت.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک  کسب مقام اول رقابت های المپیاد نجوم و اختر فیزیک جهان ۲۰۲۲ در گرجستان به جوانان دانش پژوه تیم المپیاد دانش آموزی کشور تصریح کرد: فرزندان فرهیخته و بلندهمت ایران بار دیگر با این افتخارآفرینی شایستگی خود را به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر پرافتخار علم و فرهنگ کشور افزودند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرزندان فرهیخته و بلندهمت ایران بار دیگر با افتخارآفرینی و کسب مقام اول رقابت های المپیاد دانش آموزی نجوم و اختر فیزیک جهان ۲۰۲۲ در گرجستان، شایستگی خود را به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر پرافتخار علم و فرهنگ کشور افزودند.

اینجانب با تبریک این برتری درخشان به جوانان دانش پژوه تیم المپیاد دانش آموزی، از معلمان، مربیان و دست اندرکاران این تیم غرورانگیز تشکر می کنم و امیدوارم با لطف الهی و تلاش و مدیریت متولیان امر، در آینده منشأ خدمات علمی برای این مرز و بوم که در آن بالیده اند، باشند.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران