یک موی کوخ نشینان بر همه کاخ نشینان ترجیح دارد

یک موی کوخ نشینان بر همه کاخ نشینان ترجیح دارد

امام(ره) بارها فرمودند «یک موی کوخ نشینان بر همه کاخ نشینان ترجیح دارد» این سخن امام(ره) است که فرمودند آن روزی که مسئولان خوی کاخ‏ نشینی پیدا کنند، و از خوی ارزنده کوخ‏نشینی بیرون بروند، آن روز است که ما برای این کشور باید فاتحه بخوانیم.

به گزارش Raisi.ir ، حجة الاسلام دکتر رئیسی در جلسه تفسیر قرآن کریم در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد حرم امام رضا (علیه السلام) اظهار داشت: صرف نظر از برخی کم لطفی‌ها و جفاهای عده‌ای در جامعه ما به امام(ره) و خط ایشان، باید گفت امروز بیش از هر زمانی راه و انقلاب امام راحل در دنیا رونق دارد و امروز مردم عالم آگاه شدند که نجاتش از چنگال ظلم و ستم مستکبران ادامه خط امام(ره) و انقلاب اسلامی است. این بیداری اسلامی که در این سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم نشان آن دارد که مردم دنیا راه زندگی آزادانه را در پیروی از خط امام خمینی(ره) می‌بینند.

وی افزود: توجه به مردم و مردمسالاری یکی از شاخصه‌‌های خط امام(ره) بود، امام ملت را با همه وجود باور داشت نه اینکه از مردم استفاده شعاری کند، ایشان در طول حیات خود اتکاء به خدا و اعتماد به مردم را در عمل اثبات کردند.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: شهدای مدافع حرم باید گرامی داشته شوند، نه اینکه برخی به این بزرگواران  زخم زبان بزنند و اگر آن عزیزان نبودند و جان خود را برای دفاع از اسلام نثار نمی‌کنند امروز سنگرهای دفاع از اسلام در میدان آزادی تهران و میدان شهدای مشهد بود، این قدرناشناسی‌ها را خداوند نخواهد بخشید.