مجاهدان فلسطینی اند که آینده فلسطین را مشخص خواهد کرد

مجاهدان فلسطینی اند که آینده فلسطین را مشخص خواهد کرد

حجه الاسلام دکتر رئیسی در راهپیمایی روز قدس:

میزهای مذاکره در تعیین سرنوشت فلسطین بی‌تأثیرند بلکه این مجاهدان فلسطینی اند که آینده فلسطین را مشخص خواهد کرد.

به گزارش raisi.ir حجه الاسلام دکتر رئیسی در راهپیمایی روز قدس گفت: مسئله فلسطین مسئله جناح‌های سیاسی نیست که بتوان روی آن سازش کرد. افرادی هستند که می‌گویند مسئله فلسطین را رها کنید تا مشکلات حل شود اما باید همه بدانند هزینه سازش بیشتر از چالش و مبارزه است و اگر نبود این مبارزه‌ها، امروز در استان‌های خودمان با داعش باید می‌جنگیدیم اما امروز شاهد آخرین نفس‌های داعش در منطقه هستیم.

وی افزود: ما در مقابل گستاخی‌ها و تحرکات دشمنان ساکت نخواهیم نشست. همه باید از اقدام اخیر سپاه تقدیر و تشکر کنند نه اینکه آن را تضعیف کنند.در حالیکه در حال حاضر نفوذ استکبار و اسراییل توسط سعودی‌ها در حال اجرا است. 

سید ابراهیم رئسی در ادامه گفت: داعشی های دهه ۶۰، حدود ۱۷ هزار ایرانی بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند و امام راحل ما سردمدار مبارزه با تروریست‌ها بودند و این سیاست ظلم‌ستیزی و اسلام‌خواهی دو ویژگی اصلی سیاست خارجی بود که امروز ما را در سطح منطقه مقتدر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سند 2030 فرهنگ و FATF اقتصاد کشور را هدف قرار داده است. وظیفه افراد مطلع و آگاه این است که این امور را آشکار و با آن مبارزه کنند. دشمن به دنبال نفوذ در این نظام پاک است و درصدد کاهش کارآمدی نظام بوده که چاره‌اندیشی نیروهای ارزشی را می‌طلبد.