هر اقدامی در بارگاه رضوی باید در راستای افزایش رضایت زائران باشد

هر اقدامی در بارگاه رضوی باید در راستای افزایش رضایت زائران باشد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: هر اقدامی در بارگاه رضوی باید در راستای افزایش آسایش و رضایت زائران باشد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: هر اقدامی در بارگاه رضوی باید در راستای افزایش آسایش و رضایت زائران باشد.


به گزارش raisi.ir؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمع خادمان حرم مطهر رضوی اظهار داشت: در این آستان نورانی به گونه‌ای که مورد رضا و پسند حضرت ثامن الحجج(ع) است، باید پذیرای زائران بود.
وی افزود: میهمان نوازی از زائران امام الرئوف باید به نحوی باشد که پس از ترک حرم، زائر احساس کند گرامی داشته شده است.
عضو هبئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر اقدامی در بارگاه رضوی باید در راستای افزایش آسایش و رضایت زائران باشد، تأکید کرد: اگر قرار است پروژه عمرانی اجرا شود که به موجب آن رواق یا معبری مسدود می‌شود، لازم است در رابطه با دلیل این انسداد به زائران توضیح داده شود.
وی خاطرنشان کرد: این مجموعه نورانی متعلق به تمام مسلمانان است و باید پاک بماند، اگر فردی از سر غفلت با ظاهری نامناسب به‌قصد تشرف به حرم آمد، تذکر به او باید با خوش‌رویی، خوش‌خلقی و با زبانی نرم باشد، زیرا این افراد دلداده امام هشتم هستند و بسیاری از این رفتارها از سر ناآگاهی و غفلت است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در حوزه امنیت باید ضمن رعایت اصول امنیتی بگونه‌ای عمل کرد که تسهیل امر زیارت دچار خدشه نشود.
وی در پایان تصریح کرد: هویت خادمی مهمترین و اصلی‌ترین شأن برای خدام رضوی است، این هویت تنها منحصر به حرم مطهر نمی‌شود، بلکه در تمام شئون زندگی خادمان باید جاری و ساری باشد و نمی‌توان عرصه خدمت را از عرصه زندگی شخصی و اجتماعی خدام تفکیک دانست.

http://photo.aqr.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=35a934b9-94f9-45ce-b617-f8bf5b98da3c