رئیس جمهور درگذشت دکتر عباس شیبانی را تسلیت گفت

رئیس جمهور درگذشت دکتر عباس شیبانی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی از مبارزان پیشکسوت انقلاب اسلامی را به بازماندگان و علاقه‌مندان ایشان تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آن مرحوم، رحمت و رضوان الهی مسئلت کرد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت دکتر عباس شیبانی از مبارزان پیشکسوت انقلاب اسلامی تصریح کرد: این مجاهد خستگی‌ناپذیر، مدیر و سیاستمدار پاکدست و انقلابی، عمری را در مبارزات و خدمت خالصانه به مردم گذراند و از فرهنگ اصیل ساده‌زیستی و پایبندی به اصول انقلاب دست برنداشت.
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت جناب آقای دکتر عباس شیبانی، از مبارزان پیشکسوت انقلاب اسلامی و نماینده مجلس خبرگان قانون اساسی، ادوار مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران مایه تأسف گردید.
این مجاهد خستگی‌ناپذیر، مدیر و سیاستمدار پاکدست و انقلابی و پزشک خدمتگزار، عمری را در مبارزات و خدمت خالصانه به مردم گذراند و از فرهنگ اصیل ساده‌زیستی و پایبندی به اصول انقلاب دست برنداشت. خدمات و اقدامات ارزشمند و خیریه ایشان در حوزه بهداشت و درمان کشور نیز فصل پرباری است که یاد او را در تاریخ این کشور ماندگار خواهد کرد.
اینجانب درگذشت آن مرحوم را به بازماندگان و علاقه‌مندان ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای آن مرحوم، رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران