رهبری ضامن تداوم خط امام(ره) در کشور است

رهبری ضامن تداوم خط امام(ره) در کشور است

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر این مطلب که رهبر معظم انقلاب بهترین مفسر خط امام(ره) در کشور هستند، گفت: رهبری ضامن تداوم خط امام(ره) در کشور است.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر این مطلب که رهبر معظم انقلاب بهترین مفسر خط امام(ره) در کشور هستند، گفت: رهبری ضامن تداوم خط امام(ره) در کشور است.

به گزارش raisi.ir، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با اعضاء شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی این شورا را مجموعه‌ای انقلابی، اثرگذار و نقش آفرین در کشور معرفی و عنوان کرد: این مجموعه در فراز و فرودهای دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره نقش مثبت خود را در کشور ایفا کرده و در بسیاری از مواقع اقدامات به موقعی که توسط این شورا انجام شده، جامعه را از سرگردانی خارج کرده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دور از هرگونه جناج بندی سیاسی همواره در خط امام و رهبری عمل کرده، این شورا با بسیج مردمی بارها دشمن را ناامید کرده است.
وی در ادامه به تبیین دلایل موفقیت‌ها و توفیقات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره و ابراز کرد: اولین موضوع زمان شناسی این شورا بوده، زمان شناسی موضوع بسیار مهمی است. یکی از مهمترین ویژگی‌ها و دلایل موفقیت این شورا، با بصیرت و زمان شناسانه عمل کردن است.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان نیاز شناسی و تشخیص اقتضائات زمان را از دیگر ویژگی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی معرفی و بیان کرد: این شورا از ابتدای تأسیس تا کنون بسیار خوب توانسته اقتضائات زمان خود را بشناسد و بر اساس اقتضائات روز عمل کند.
تولیت آستان قدس رضوی سومین شاخصه ممتاز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را شناخت ذائقه مردم برشمرد و عنوان کرد: شناخت ذائقه و خواست مردم از موضوعی بسیار مهم بوده که موجب تصمیم سازی‌های صحیح می‌شود. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار خوب در این زمینه ظاهر شده است. از ویژگی‌های ممتاز امام خمینی(ره) شناخت و باور داشتن نسبت به مردم بود.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت شناخت دشمنان واقعی نظام اسلامی و مردم تأکید و بیان کرد: هم شناخت دشمن واقعی و هم آشنایى با شگردها و شیوه‏هاى‏ دشمنى‏ آن ضروری است؛ قطعا آل سعود و آل خلیفه خبیث‌اند، اما حامیان آن‌ها استکبار جهانی هستند، باید مراقب دست‌های پلیدی بود که آل سعود‌ها را ایجاد می‌کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه گفتمان امام و رهبری باید گفتمان غالب در کشور باشد، تصریح کرد: امروز بهترین و جامع‌ترین تفسیر از خط امام را جانشین به حق ایشان رهبر معظم انقلاب دارند که تمام سیر و سلوکشان همچون امام راحل است؛ رهبری ضامن تداوم خط امام در کشور هستند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در پایان استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی را موجب اثرگذاری بیشتر بر مخاطبان معرفی و عنوان کرد: استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی موجب اثرگذاری بیشتر پیام می‌شود، همچنین باید در زمینه تولید ادبیات جدید و مفاهیم قابل انتقال به نسل نو نیز تلاش کرد.