دستگاه‌های اجرایی تمام همت خود را برای خدمت‌رسانی بهتر به ملت بزرگ ایران در ایام تعطیلات به کار گیرند

تأکید آیت‌الله رئیسی در آخرین جلسه امسال هیئت دولت:

دستگاه‌های اجرایی تمام همت خود را برای خدمت‌رسانی بهتر به ملت بزرگ ایران در ایام تعطیلات به کار گیرند

رئیس جمهور با تأکید بر تلاش مضاعف مسئولان در مقابله با کم‌فروشی و گران‌فروشی بویژه در ایام تعطیلات نوروز، دستگاه‌های دولتی را موظف کرد در ایام تعطیلات با نظارت و تلاش بیشتر در حوزه‌های مختلف، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را برای خدمت‌رسانی بهتر به ملت بزرگ ایران در نظر بگیرند.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز یکشنبه در آخرین جلسه هیئت دولت در سال ۱۴۰۱ با تأکید بر تلاش مضاعف مسئولان مربوط در مقابله با اجحاف، کم‌فروشی و گران‌فروشی بویژه در ایام تعطیلات نوروز، دستگاه‌ها و ادارات دولتی را موظف کرد در ایام تعطیلات با نظارت و تلاش بیشتر در حوزه‌های مختلف، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را برای خدمت‌رسانی بهتر به ملت بزرگ ایران در نظر بگیرند.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به تصویب و ابلاغ قانون رتبه‌بندی معلمان بر ضرورت اجرای کامل این قانون تأکید و وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد، قانون رتبه‌بندی معلمان را با دقت تمام و در نظر گرفتن حقوق معلمان، اجرا کند.
رئیس جمهور با تأکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات در سراسر کشور، توجه به همه مناطق کشور حتی دورترین روستاها را در برنامه‌ریزی و توزیع امکانات به مسئولان و برنامه‌ریزان یادآور شد و گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که عدالت محور و ملاک عمل در تصمیم‌گیری‌ها، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها باشد.
آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بررسی و تدوین برنامه هفتم توسعه کشور در جلسات فوق‌العاده و سه شیفته دولت، بر تسریع در آماده سازی برنامه هفتم و تقدیم آن به مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.