ایران اسلامی به برکت جوانان عاشورایی شکست ناپذیر است

ایران اسلامی به برکت جوانان عاشورایی شکست ناپذیر است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم با فداکاری در راه حق، بازی دشمن را به هم زدند.

به گزارش raisi.ir، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر سه شنبه در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی که در صحن جامع حرم مطهر رضوی برگزار شد، عاشورا را رمز بقای دین و اجرای احکام الهی دانست و اظهار کرد: امروز جاهلیت مدرن به دنبال آن است که آثار تدبر و مظاهر انسانیت از عالم محو شود اما در مقابل آن، خون مطهر شهدا بیدارگری می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر رشادت های شهید حججی و دیگر مدافعان حرم نبود، امروز باید در خرمشهر و کرمانشاه در برابر داعش و گروه های تکفیری می جنگیدیم.

وی با بیان اینکه اینکه شهید حججی یکی از جلوه های عاشورای حسینی است، گفت: این شهید مدافع حرم حجت خدا بر ما برای نشان دادن قصاوت دشمنان، دشمن ستیزی و امتداد جریان عاشورا شد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه شهید حججی و دیگر مدافعان حرم بازی دشمن را به خوبی به هم زدند، خاطرنشان کرد: ورود پیکر مطهر این شهید والامقام به ایران، عطر بهشتی شهادت را در فضای کشورمان پراکنده کرد و طوفان ملی از شور و شعور رقم خورد.

وی افزود: شهید محسن حججی رمز وحدت بین همه سلایق در کشور شد و با نثار جان خود نشان داد که جوانان ایرانی در راه دفاع از ارزش های دینی، از هیچ چیزی هراس ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به برکت جوانان عاشورایی شکست ناپذیر است، خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسئولان بدانند که تمام مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به دست توانای جوانان عاشورایی قابل گشودن است.