پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان نوشیروانی

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان نوشیروانی

رئیس جمهور با صدور پیامی، درگذشت پدر 3 تن از شهدای دفاع مقدس را تسلیت گفت.

دکتر سید ابراهیم رئیسی با تسلیت درگذشت حاج محمود نوشیروانی، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر مجیب‌الرحمن، محمد و حمیداله نوشیروانی و دارنده نشان ملی ایثار اظهار داشت: این اسوه صبر و مقاومت که سه فرزند دلبند خود را در دفاع از کیان کشور، تقدیم گلستان ایثار و شهادت کرد و تا آخرین لحظات عمر، پاسدار آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی بود، نام نیک خود را در تاریخ این مرزو بوم برای همیشه ماندگار کرد.
متن پیام تسلیت رئیس جمهور به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج محمود نوشیروانی، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر مجیب‌الرحمن، محمد و حمیداله نوشیروانی و دارنده نشان ملی ایثار موجب تأثر خاطر شد.
این اسوه صبر و مقاومت که سه فرزند دلبند خود را در دفاع از کیان کشور، تقدیم گلستان ایثار و شهادت کرد و تا آخرین لحظات عمر، پاسدار آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی بود، نام نیک خود را در تاریخ این مرزو بوم برای همیشه ماندگار کرد.
اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور و مقاوم استان سیستان و بلوچستان به ویژه خانواده گرامی این مرحوم تسلیت می‌گویم و برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران