بهره‌مندی مردم بم و بروات از آب گوارا زمینه مناسبی برای پیشرفت منطقه است

دکتر رئیسی در بدو ورود به استان کرمان:

بهره‌مندی مردم بم و بروات از آب گوارا زمینه مناسبی برای پیشرفت منطقه است

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از تکمیل پروژه آب‌رسانی به بم و بروات و دسترسی مردم این منطقه به آب گوارا تصریح کرد: امروز پس از 12 سال چشم‌انتظاری مردم از آب آشامیدنی گوارا بهره‌مند می‌شوند که این مسئله زمینه مناسب و مهمی برای پیشرفت منطقه است.

دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در آغاز سفر به استان کرمان به منظور افتتاح 12 طرح حوزه آب و برق و فاضلاب، در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه‌ها و اهداف این سفر، ضمن تبریک عید سعید قربان و فرارسیدن دهه ولایت به مردم ولایتمدار این استان گفت: مردم شهیدپرور استان کرمان همواره نشان دادند که در دوران‌های سخت و در فراز و فرودها آماده حمایت از انقلاب و ارزش‌ها هستند.
رئیس جمهور با اشاره به نقش مهم سرداران و نیروهای بسیجی کرمان در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم و حرم، افزود:‌ وظیفه دولت نسبت به استان کرمان که از ظرفیت‌های زیادی نیز برخوردار است، وظیفه سنگینی است.
دکتر رئیسی با بیان اینکه کارهای خوبی در استان انجام شده، اما برخی از مشکلات و نواقص مردم عزیز ما را رنج می‌دهد، اظهار داشت: دولت در حین انجام پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ، از مسائل ضروری و حیاتی غافل نشده است. شهرستان بم ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های کشاروزی، گردشگری و فرهنگی دارد و با توجه به قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و نیز کرانه سواحل مکران، زمینه‌های مناسبی برای پیشرفت دارد، اما آب به عنوان یکی از مشکلات این منطقه سال‌ها مردم را رنج داده است.
رئیس جمهور با ابراز خرسندی از تکمیل پروژه آب‌رسانی به بم و بروات و دسترسی مردم این منطقه به آب گوارا تصریح کرد: امروز پس از 12 سال چشم‌انتظاری، مردم از آب آشامیدنی گوارا بهره‌مند می‌شوند که این مسئله زمینه مناسب و مهمی برای پیشرفت منطقه است.
دکتر رئیسی با اشاره به اینکه این سفر صرفا برای سرکشی از پروژه‌ها و افتتاح طرح‌های تکمیل شده انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این سفر علاوه بر افتتاح طرح‌های آماده از طرح انتقال آب از خلیج‌فارس نیز بازدید خواهیم کرد تا روند اجرای آن تسریع شود و انشاءالله در مدت کوتاهی به بهره‌برداری کامل برسد.
رئیس جمهور با قدردانی از همه کسانی که برای اجرا و تکمیل این طرح‌ها تلاش کرده‌اند، گفت: در استان کرمان ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که مدیران و دست‌اندرکاران باید به شکل صحیح این ظرفیت‌ها را مدیریت کنند تا مردم از مواهب آنها بهره‌مند شوند.