جشن احیای مجدد و بازگشت به تولید کارخانه قند یاسوج و 44 واحد تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

با حضور رئیس جمهور برگزار شد،

جشن احیای مجدد و بازگشت به تولید کارخانه قند یاسوج و 44 واحد تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

با حضور دکتر رئیسی جشن احیا و بازگشت به تولید کارخانه قند یاسوج و 44 واحد تولیدی و صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در ادامه برنامه‌های سفر استانی دولت مردمی به استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم جشن احیای کارخانه قند یاسوج به عنوان نماد صنعت و تولید استان و همچنین 44 واحد تولیدی و صنعتی راکد با حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد. 

رئیس جمهور با حضور در کارخانه قند یاسوج ضمن بازدید از خط تولید و بخش‌هایی از این کارخانه با توضیحات مسئولان آن  در جریان وضعیت این کارخانه قرار گرفت. 

دکتر رئیسی همچنین در جریان این بازدید گفتگویی صمیمانه و بی‌واسطه با کارگران این کارخانه داشت و وضعیت کاری و معیشتی آنها را جویا شد.

کارخانه قند یاسوج پس از یک دهه تعطیلی ابتدا در سال 99 و در زمان ریاست دکتر رئیسی بر دستگاه قضا قفل آن شکسته شد و در ادامه و با تلاشهای صورت گرفته از سوی دولت مردمی و به ریاست ایشان، طی 22ماه گذشته به مرحله احیای مجدد و بازگشت به چرخه تولید قرار گرفت.

سرمایه احیا شده در این کارخانه 2هزارمیلیارد تومان و تعداد اشتغال احیای شده مستقیم در گام اول 130 نفر و در گام دوم  به 200 نفر خواهد رسید.

همچنین با احیای این کارخانه برای 600 نفر نیز به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده ا