تاکید بر پیگیری جدی مصوبات و توافق‌های صورت گرفته در سفرهای داخلی و خارجی دولت

دکتر رئیسی در جلسه هیئت دولت مطرح کرد؛

تاکید بر پیگیری جدی مصوبات و توافق‌های صورت گرفته در سفرهای داخلی و خارجی دولت

پیگیری نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان به‌ویژه گندمکاران و مکلف شدن وزیر امور اقتصادی و دارایی برای ایجاد شفافیت و اطلاع رسانی اقدامات و برنامه‌های دولت در راستای تقویت ثبات و رونق بورس اوراق بهادار برای مردم و به‌ویژه سهام‌داران خرد، از تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود.

دکتر سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیئت دولت که بعد از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد، با تبریک مجدد موفقیت تیم‌های ورزشی و ورزشکاران کشورمان، افزایش حمایت‌های صورت گرفته را در راستای تداوم این موفقیت‌ها خواستار شد.

رئیس جمهور همچنین با تاکید بر پیگیری جدی مصوبات و توافق‌های صورت گرفته در سفرهای دولت چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی، گفت: در عرصه داخلی مردم و در عرصه خارجی مسئولان کشورهای طرف توافق، مجدانه پیگیر اجرای این مصوبات و توافقات هستند و لذا تسریع در اجرای این توافقات و مصوبات، به‌ویژه آن بخش که ناظر به اجرای طرح‌های عام‌المنفعه هستند، باید دستور کار اصلی مسئولان مربوطه باشد.
پیگیری نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان به‌ویژه گندمکاران، مکلف شدن وزیر امور اقتصادی و دارایی برای ایجاد شفافیت و اطلاع رسانی اقدامات و برنامه‌های دولت در راستای تقویت ثبات و رونق بورس اوراق بهادار برای مردم و به‌ویژه سهام‌داران خرد و همچنین سرعت و جدیت بیشتر مسئولان مربوط در پیگیری و اجرای طرح‌های ملی و منطقه‌ای از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود.
رئیس جمهور در بخش ابتدایی سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) به جایگاه ایشان در معرفت‌آفرینی و تبیین حقایق قیام عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: مردم در محرم امسال شکوه عظیمی خلق کردند و جلوه حضور آنها و به‌خصوص جوانان و نوجوانان بسیار چشمگیر و زیبا بود.