رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان نوری را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان نوری را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری بهارخانه، مادر گرامی شهیدان والامقام محمد و غلامحسین نوری، را به مردم شهیدپرور خوزستان و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم فخری بهارخانه، مادر گرامی شهیدان والامقام محمد و غلامحسین نوری، تصریح کرد: این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندان دلبند خود را تقدیم عزت و سربلندی انقلاب و نظام کرد و با اخلاص از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری نمود، الگویی ماندگار برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم است.
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت حاجیه خانم فخری بهارخانه، مادر گرامی شهیدان والامقام محمد و غلامحسین نوری، مایه تأثر خاطر گردید.
این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندان دلبند خود را تقدیم عزت و سربلندی انقلاب و نظام کرد و با اخلاص از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری نمود، الگویی ماندگار برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم است.
اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و خانواده محترم این مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران