بازدید دکتر رئیسی از سازمان صدا و سیما

در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت؛

بازدید دکتر رئیسی از سازمان صدا و سیما

دکتر رئیسی در آستانه روز خبرنگار در سازمان صدا و سیما حضور یافت.

در آستانه هفدهم مرداد و روز خبرنگار دکتر سید ابراهیم رئیسی در سازمان صدا و سیما حضور یافت و پس از ادای احترام به مقام شهدای گمنام در جوار مسجد بلال به دیدار کارکنان معاونت صدا در ساختمان شهدای رادیو رفت.
در جریان بازدید رئیس جمهور از معاونت صدای رسانه ملی، صحنه‌هایی از فتح رادیو و تلویزیون توسط مردم در زمان انقلاب و همچنین نقش‌آفرینی رادیو در دوران دفاع مقدس بازسازی شد.
دکتر رئیسی همچنین با حضور در استودیو شماره یک صدای رسانه ملی ضمن دیدار و گفتگو با تعدادی از گویندگان پیشکسوت، در جریان تولید برنامه‌های رادیویی در این بخش قرار گرفت.
رئیس جمهور در ادامه از دیگر بخش‌های این سازمان بازدید و با مدیران و کارکنان آن به گفتگو خواهد پرداخت.

دکتر رئیسی در ادامه حضور خود در سازمان صدا و سیما از نمایشگاه آخرین محصولات فناورانه، تولیدات عرضه شده و  برنامه‌های در حال ساخت رسانه ملی از جمله سریال سلمان فارسی بازدید کرد.
همزمان با حضور رئیس جمهور در رسانه ملی جلسه شورای مدیران مراکز استان‌های صدا و سیما به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.
دکتر رئیسی در سخنان کوتاهی خطاب به مدیران مراکز استانی رسانه ملی، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات آنها در تصویرسازی از پیشرفت‌ها و اقدامات صورت گرفته در کشور، پوشش برنامه‌های متراکم سفرهای استانی، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ شناختی دشمن، بر ضرورت توجه ویژه و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های مراکز استان‌های رسانه ملی در تولیدات رسانه‌ای تاکید کرد.
خبر تکمیل می‌شود ... .