دولت مردمی منتقدین را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نخوانده و انتقادات را با دلسوزی می‌پذیرد

دکتر رئیسی در آستانه روز خبرنگار در بخش خبری 14 سیما:

دولت مردمی منتقدین را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نخوانده و انتقادات را با دلسوزی می‌پذیرد

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در میدان اقدام و عمل است و تبیین آنچه دولت انجام می‌دهد بر عهده رسانه ملی و دیگر رسانه‌هاست، اظهار داشت: به طور طبیعی ممکن است نقدهایی نیز به عملکرد دولت وجود داشته باشد؛ دولت مردمی منتقدین را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌خواند، بلکه با دلسوزی انتقادات آنان را می‌شنود.

دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز دوشنبه در جریان بازدید از سازمان صدا و سیما به مناسبت روز خبرنگار، با حضور در استودیوی پخش خبر 14 رسانه ملی، با تبریک روز خبرنگار به همه فعالان عرصه رسانه در رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها، گفت: رسانه به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش مهمی در انتقاد دیدگاه‌ها و انتظارات متقابل آنان به هم دارد.
رئیس جمهور با گرامیداشت یاد شهدای عرصه رسانه، به‌ویژه 160 شهید رسانه ملی افزود: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را وظیفه‌ای همگانی عنوان کردند، اما رسانه‌ها و در صدر آنها رسانه ملی کانون جهاد تبیین و مرکز فکرساز و فرهنگ‌ساز کشور هستند که در مقابله با جریان‌سازی‌های دشمن و تنویر افکارعمومی، تبیین و معرفی دستاوردها، ارزش‌ها و سبک زندگی ایرانی-اسلامی نقش بسیار مهمی دارند.
دکتر رئیسی با بیان اینکه دولت در میدان اقدام و عمل است و تبیین آنچه دولت انجام می‌دهد بر عهده رسانه ملی و دیگر رسانه‌هاست، اظهار داشت: به طور طبیعی ممکن است نقدهایی نیز به عملکرد دولت وجود داشته باشد؛ دولت مردمی منتقدین را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌خواند، بلکه با دلسوزی انتقادات آنان را می‌شنود.
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز دولت برای شنیدن سخنان و انتقادات، به‌ویژه از سوی اصحاب رسانه گوش شنوا دارد و نظرات و تحلیل‌های اصحاب نظر و رسانه‌ها را برای خود نعمت می‌داند. البته رعایت انصاف نیز اصلی مهم در بیان انتقادات است.
دکتر رئیسی به بازدید خود از بخش رادیو سازمان صدا و سیما اشاره کرد و گفت: فضای حاکم بر رادیو فضایی انقلابی بود و نشان می‌داد کسانی که در رادیو و تلویزیون کار می‌کنند، نگاهشان متوجه مسائل مردم است.
رئیس جمهور با بیان اینکه در همه دوره‌های پس از انقلاب در رسانه ملی گام‌های خوبی رو به جلو برداشته شده است، خاطرنشان کرد: در دوره فعلی نگاه تحولی خوبی بر صدا و سیما حاکم است و رسانه ملی با تیکه بر این نگاه که مورد انتظار رهبر معظم انقلاب نیز هست، حرکت رو به رشد و پیشرفتی را داشته و امیدوارم بتواند به سمت قله حرکت کند.