بازدید سرزده دکتر رئیسی از نمایشگاه «روایت خدمت»

بازدید سرزده دکتر رئیسی از نمایشگاه «روایت خدمت»

رئیس جمهور از نمایشگاه «روایت خدمت» که به مناسبت هفته دولت و به منظور نمایش و روایت خدمات و دستاوردهای دو ساله دولت مردمی برگزار شده بود، دیدن کرد.

دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه پس از برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی و تشریح عملکرد دوساله گذشته دولت مردمی و پاسخ به سوالات نمایندگان خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی، از بخش‌های مختلف نمایشگاه «روایت خدمت» نیز که به مناسبت هفته دولت و به منظور نمایش و روایت خدمات و دستاوردهای دو سال گذشته دولت برگزار می‌شد، بازدید کرد.

رئیس جمهور در حین این بازدید در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ارزیابی خود از عملکرد دولت مردمی، گفت: ما صرفا خدمتگزار مردم هستیم و داوری درباره عملکرد ما با مردم است و نظر آنها برای ما ملاک است.

دکتر رئیسی همچنین ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این نمایشگاه، چنین اقداماتی را در راستای معرفی و ارائه اقدامات و دستاوردهای دولت مفید دانست.

در این نمایشگاه که از روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده بود، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی دستاوردها و اقدامات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده و پاسخگوی سوالات آنان بودند.