جنایات تروریسم تکفیری امتداد تاریخی دشمنی دشمنان خدا با اهل ایمان است

دیدار دکتر رئیسی با جمعی از خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی حرم شاهچراغ:

جنایات تروریسم تکفیری امتداد تاریخی دشمنی دشمنان خدا با اهل ایمان است

رئیس جمهور با بیان اینکه نام شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ همواره برفراز و فراموش ناشدنی است، تصریح کرد: از خودگذشتگی و ایثار شهدا و خانواده آنها مسئولیت دولتمردان را مضاعف کرده و امیدواریم با دعای خیر خانواده معزز شهدا بتوانیم رسالت خود در گره‌گشایی و رفع مشکلات کشور را به سرانجام برسانیم.

دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان فارس، عصر امروز پنجشنبه با جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان دو حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار جنایات تروریسم تکفیری را امتداد تاریخی دشمنی دشمنان خدا و اهل بیت علیهم السلام با اهل ایمان عنوان کرد و افزود: امروز کسانی که ادعای حقوق بشر و آزادی بیان آنها گوش فلک را کرده کرده باید پاسخگو باشند که چگونه گروهک‌های تروریستی دست نشانده و ماموریت یافته آنها انسان‌های مومن را صرفا به جرم خداپرستی مورد هجوم قرار می‌دهند.

دکتر رئیسی با بیان اینکه نام شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ همواره برفراز و فراموش ناشدنی است، تصریح کرد: از خودگذشتگی و ایثار شهدا و خانواده آنها مسئولیت دولتمردان را مضاعف کرده و امیدواریم با دعای خیر شما خانواده معزز شهدا بتوانیم رسالت خود در گره‌گشایی و رفع مشکلات کشور را به سرانجام برسانیم.