سرنوشت آینده لبنان را مجاهدین جبهه مقاومت مشخص خواهند کرد نه میزهای مذاکره

سرنوشت آینده لبنان را مجاهدین جبهه مقاومت مشخص خواهند کرد نه میزهای مذاکره

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان گفت: مجاهدین در مقاومت فلسطین، غزه و لبنان آینده و سرنوشت کشور را مشخص خواهند کرد نه میزهای مذاکره.


تولیت آستان قدس رضوی گفت: مجاهدین در مقاومت فلسطین، غزه و لبنان آینده و سرنوشت کشور را مشخص خواهند کرد نه میزهای مذاکره.


به گزارش raisi.ir، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان، اظهار داشت: روابط میان ایران و لبنان در همه زمینه‌ها، خوب و عالی است و بر ضروت تقویت این روابط میان کشورهای اسلامی تأکید داریم.

وی افزود: مجاهدین در مقاومت فلسطین، غزه و لبنان آینده و سرنوشت کشور را مشخص خواهند کرد نه میزهای مذاکره.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: در آستان قدس رضوی مراکز علمی و فرهنگی گوناگونی داریم که می‌تواند مبنای تقویت روابط میان کشورهای اسلامی شود.

وی با اشاره به رفتار رئیس جمهور جدید آمریکا، تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا تلاش دارد با خلق و حمایت از گروه‌های تروریستی مانند داعش در منطقه، نگاه‌ها را از فلسطین و قدس منحرف کند اما امروز می‌بینیم که پس از پایان داعش این توطئه آمریکا شکست خورده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آنچه می‌تواند دولت آمریکا را در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ناامید کند و این توطئه را به شکست بکشاند، وحدت اسلامی میان ملت‌هاست همانگونه که اکنون شاهد آن هستیم.