افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار پس از 34 سال انتظار

با حضور دکتر رئیسی صورت گرفت؛

افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار پس از 34 سال انتظار

بیمارستان 313 تختی امام خمینی شهریار پس از 34 سال انتظار مردم این شهرستان محروم، امروز همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور رئیس جمهور افتتاح و بهره‌برداری رسمی از آن آغاز شد.

دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز یکشنبه با سفر به شهرستان شهریار، بیمارستان 313 تختی امام خمینی (ره) شهریار را که تکمیل آن به‌عنوان یک طرح نیمه‌تمام جزو دستورات و مصوبات سفر سال گذشته وی به این شهرستان بود، به شکل رسمی افتتاح کرد.

عملیات احداث این بیمارستان در شهرستان محروم شهریار از 34 سال قبل آغاز شده بود و عملیات ساختمانی و تجهیز آن تا سال گذشته به پیشرفت 76 درصدی رسیده بود.

دکتر رئیسی پس از سفر اردیبهشت 1401 خود به شهرستان شهریار و بازدید از این پروژه دستور داد مشکلات اداری و مالی تکمیل آن در کوتاه‌ترین زمان رفع شود که پیرو این دستور ابتدا رفع اختلافات هیئت مدیره بیمارستان و سپس تامین منابع مالی لازم در دستور کار قرار گرفت تا این طرح عمرانی خدماتی هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

بیمارستان امام خمینی دارای 18 بخش بیمارستانی بوده و در مجموع 313 تخت در بخش‌های اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، جراحی، NICU، ICU، CCU، PICU، دیالیز، اتاق‌های عمل و بخش‌های داخلی دارد.

بیمارستان امام خمینی(ره) که ساخت آن در مجموع 870 میلیارد تومان هزینه داشته، از ابتدای آبان شروع به پذیرش بیمار و انجام اعمال جراحی کرده و در ماه‌های آینده مرکز جامع سرطان آن نیز با پیشرفته‌ترین تحهیزات تشخیصی و درمانی راه‌اندازی خواهد شد.

دکتر رئیسی پس از افتتاح از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد و با توضیحات دست اندرکاران در جریان روند فعالیت‌های آن قرار گرفت.