پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان شهبازی دستجردی

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان شهبازی دستجردی

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم نجیبه جرولی دستجردی مادر بزرگوار شهیدان والامقام منصور، محسن و مجید شهبازی دستجردی را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه حاجیه خانم نجیبه جرولی دستجردی مادر بزرگوار شهیدان والامقام منصور، محسن و مجید شهبازی دستجردی، تصریح کرد: این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام، فرزندانی رشید و مجاهد تربیت و تقدیم عزت و سربلندی انقلاب و نظام کرد، همواره الگویی از ایثار و مقاومت برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم نجیبه جرولی دستجردی مادر بزرگوار شهیدان والامقام منصور، محسن و مجید شهبازی دستجردی، موجب تأثر خاطر شد.

این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام، فرزندانی رشید و مجاهد تربیت و تقدیم عزت و سربلندی انقلاب و نظام کرد، همواره الگویی از ایثار و مقاومت برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده گرامی آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران