بازدید دکتر رئیسی از نمایشگاه طرح‌های راهبردی/ ارتباط برخط با دست اندرکاران 11 طرح کلان در حال احداث

با حضور در ستاد مرکزی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) صورت گرفت؛

بازدید دکتر رئیسی از نمایشگاه طرح‌های راهبردی/ ارتباط برخط با دست اندرکاران 11 طرح کلان در حال احداث

رئیس جمهور با حضور در ستاد مرکزی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ضمن بازدید از نمایشگاه طرح‌های راهبردی این قرارگاه به صورت برخط در جریان آخرین وضعیت 11 طرح عمرانی در حال احداث در کشور قرار گرفت.

دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه با حضور در ستاد مرکزی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از نمایشگاه طرح‌های راهبردی این قرارگاه شامل بخش‌های مختلف نفت و پتروشیمی، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، ارتباطات و فناوری اطلاعات، کشاورزی و امنیت غذایی، صنعت آب و برق و بنادر و دریانوردی بازدید کرد.

رئیس جمهور همچنین با مرکز فرماندهی و پایش پروژه‌های این قرارگاه به صورت برخط و از طریق ویدئو کنفرانس با مهندسان و متخصصان حاضر در  11 طرح در حال احداث قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ارتباط برقرار کرد و در جریان آخرین وضعیت احداث این پروژه‌ها قرار گرفت.

راه آهن چابهار- زاهدان، خلیج گرگان، انتقال آب زاهدان، دکل حفاری ظفر 3، فاضلاب اهواز، مهر خلیج فارس، خط لوله صالح آباد، متروی قم، بندر پارسیان، مصلای امام خمینی (ره) و فولاد بافت کرمان از جمله 11 طرح در حال احداث این قرارگاه بود که دکتر رئیسی به صورت زنده در جریان روند ساخت آنها قرار گرفت.

به گفته مدیران و فرماندهان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در حال حاضر 61 پروژه ملی و راهبردی با مشارکت این قرارگاه و دولت در قالب طرح تلاش و خدمت از ابتدای خرداد 1402 آغاز شده و در پایان سال 1403 در اقصی نقاط کشور به اتمام می‌رسد. طی 6 ماه گذشته نیز 15 طرح از 61 طرح یاد شده طبق زمان‌بندی و برنامه‌ریزی احداث و تحویل شده است.