ابراز همدردی عمیق با خانواده‌های شهدای حمله تروریستی راسک/ تاکید بر شناسایی سریع عاملان و آمران این جنایت از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی

دکتر رئیسی در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک مطرح کرد؛

ابراز همدردی عمیق با خانواده‌های شهدای حمله تروریستی راسک/ تاکید بر شناسایی سریع عاملان و آمران این جنایت از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی

رئیس جمهور در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک، با صدور پیامی ضمن تسلیت این حادثه به ملت ایران، با خانواده شهدایی که در این اقدام ناجوانمردانه و بزدلانه عزیزان خود را از دست داده‌اند، عمیقأ ابراز همدردی کرد.

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک، از نیروهای امنیتی و انتظامی خواست هر چه سریع‌تر عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.
متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
"وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَناً

بار دیگر دستان پلید عوامل دست نشانده استکبار جهانی در حمله تروریستی کور و بزدلانه به مقر انتظامی در شهرستان راسک آغشته به خون و منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از نیروهای انتظامی خدوم و فداکار کشورمان شد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این اقدام ناجوانمردانه از دست دادند، این حادثه را به ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گویم و برای شهیدان سرفراز این حادثه علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای عموم خانواده‌های داغدیده صبر و تسلای خاطر مسئلت دارم.
لازم است نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران