شهدا، علما و حکمای زنجان از جمله شیخ اشراق و حکیم هیدجی نه فقط برای استان بلکه فخر جهان اسلام هستند/ آمار بیکاری به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی مردم استان کاهشی شده است

دکتر رئیسی در آغاز دومین سفر دولت مردمی به زنجان:

شهدا، علما و حکمای زنجان از جمله شیخ اشراق و حکیم هیدجی نه فقط برای استان بلکه فخر جهان اسلام هستند/ آمار بیکاری به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی مردم استان کاهشی شده است

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم زنجان عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را از آن خودشان کرده‌اند و با این عنوان شناخته می‌شوند، گفت: بیش از 3 هزار و 500 شهید، علما، مفاخر و حکمای زنجان از جمله شیخ اشراق و حکیم هیدجی، نه فقط برای این استان بلکه مایه فخر جهان اسلام هستند.

دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه در آغاز دومین سفر دولت مردمی به استان زنجان، با بیان اینکه مردم زنجان عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را از آن خودشان کرده‌اند و با این عنوان شناخته می‌شوند، تصریح کرد: بیش از 3 هزار و 500 شهید، علما، مفاخر و حکمای زنجان از جمله شیخ اشراق و حکیم هیدجی، نه فقط برای این استان بلکه مایه فخر جهان اسلام هستند.
رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه در این سفر میزان اجرای مصوبات سفر اول دولت به استان زنجان را مورد بررسی قرار خواهیم داد، افزود: بر اساس گزارش‌هایی که به ما رسیده به همت استاندار و مدیران استان کارها به خوبی پیش رفته و بعضی از مصوبات نیز در دست اقدام و اجراست.
دکتر رئیسی اظهار داشت: طرح‌های مسکن استان در زمینه زمین و مسکن پیشرفت خوبی داشته و در این سفر بخشی از آنها به مردم واگذار خواهد شد. همچنین مسئله بیکاری که یکی از نگرانی‌های جدی مردم زنجان بود، بر اساس آمارها و با راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید کاهشی شده است.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه در دومین سفر دولت مردمی همچنین مسائل و نیازهای جدید استان که از طریق مسئولان و مدیران محترم و فرهیختگان و اقشار مختلف به دولت منعکس شده مورد توجه قرار می‌گیرد تا با تلاش جهادی مسئولان تامین شود، گفت: لازم می‌دانم بابت تاخیر یک روزه‌ای که به دلیل ضرورت حضور بنده در استان کرمان و عرض ادب و احترام به مردم و خانواده شهدای این استان و نیز پیگیری برخی مسائل ضروری امنیتی در کرمان پیش آمد نیز از مردم زنجان عذرخواهی کنم.