بازدید دکتر رئیسی از پروژه معطل مانده ورزشگاه زنجان/ صدور 3 دستور برای تسریع در تکمیل این ورزشگاه

بازدید دکتر رئیسی از پروژه معطل مانده ورزشگاه زنجان/ صدور 3 دستور برای تسریع در تکمیل این ورزشگاه

رئیس جمهور ضمن بازدید از پروژه معطل مانده ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان، دستور داد ضمن واگذاری عملیات احداث از وزارت ورزش و جوانان به استان و جذب و تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن، این پروژه حداکثر تا پایان شهریور ماه سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان زنجان، از پروژه معطل مانده ورزشگاه 15 هزار نفری این استان بازدید کرد.

ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان با 60 هزار و 606 متر مربع زیربنا یک پروژه ملی است که کلنگ آن در سال 84 به زمین زده شد و مسئولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شده بود.

ابتدا قرار بود این پروژه در مدت چهار سال در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ این شهر به بهره‌برداری برسد، اما روند اجرای آن از آنچه تصور می‌رفت طولانی‌تر شد و پس از گذشت 18 سال شهروندان زنجانی به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال همچنان در انتظار افتتاح این پروژه بزرگ ورزشی هستند.

دکتر رئیسی در جریان بازدید از این ورزشگاه نیمه کاره دستور داد ضمن واگذاری ادامه عملیات احداث از وزارت ورزش و جوانان به استان و جذب و تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن، این پروژه حداکثر تا پایان شهریور ماه سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.