پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت آیت‌الله نمازی

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت آیت‌الله نمازی

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حضرت آیت‏‌الله نمازی «رحمت الله‌ علیه» را به حوزه‌های علمیه، مجلس خبرگان رهبری، بیت مکرم، شاگردان و علاقمندان آن مرحوم تسلیت گفت.

دکتر سید ابراهیم رئیسی با تسلیت درگذشت حضرت آیت‌‏الله عبدالنبی نمازی «رحمت الله‌ علیه» تصریح کرد: این روحانی مجاهد و انقلابی که از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود، درکنار ترویج و تبیین معارف اسلامی و تربیت طلاب و شاگردان، با قبول مسئولیت‏‌های مختلف قضایی، سیاسی و فرهنگی، خدمات ماندگاری از خود برجا گذاشت که یقیناً توشه‌‏ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

درگذشت عالم پارسا، حضرت آیت‏‌الله عبدالنبی نمازی «رحمت الله‌ علیه»، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و اندوه خاطر شد.

این روحانی مجاهد و انقلابی که از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود، پس از کسب فیض از محضر اساتید بزرگ حوزه‌‏های علمیه نجف اشرف و قم، در کنار ترویج و تبیین معارف اسلامی و تربیت طلاب و شاگردان، با قبول مسئولیت‌‏های مختلف قضایی، سیاسی و فرهنگی از جمله دادستانی کل کشور، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه کاشان، خدمات ماندگاری از خود برجا گذاشت که یقیناً توشه‌‏ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

اینجانب ضايعه فقدان این عالم وارسته را به حوزه‏‌های علمیه، مجلس خبرگان رهبری، شاگردان، علاقه‌مندان به‏ ویژه بيت مكرم و سایر بازماندگان آن مرحوم تسليت می‌گويم و از درگاه خداوند متعال براي ایشان علو درجات و هم‏نشینی با ائمه اطهار علیهم‏ السلام را مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران