دکتر رئیس وارد استان هرمزگان شد

در سیزدهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی؛

دکتر رئیس وارد استان هرمزگان شد

رئیس جمهور در سیزدهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه هرمزگان، استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد مرکز این استان شد.

در مراسم استقبال از رئیس جمهور همچنین جمعی از مفاخر استان هرمزگان از جمله حجت‌الاسلام معصومی لاری موسس حوزه علمیه مالک اشتر، اسلام جاهدی قهرمان آسیا در رشته قایقرانی، همسر و دختر شهید عبدالحمید سالاری از شهدای مدافع حرم استان، علی دانشمند از موسسین سپاه پاسداران و اولین فرمانده بسیج هرمزگان، مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان بندر لنگه  و علی ماهی‌گیر نویسنده و مولف اهل سنت حضور داشتند.

دکتر سید ابراهیم رئیسی در این سفر علاوه بر پیگیری روند اجرای مصوبات سفر دور اول دولت مردمی، از 157 طرح در حوزه صنعت و انرژی بهره‌برداری خواهد کرد.

دیدارهای عمومی با مردم شریف بندرعباس و میناب،  شرکت در جشن اهدای 14 هزار واحد مسکونی و 11 هزار قطعه زمین در قالب نهضت ملی مسکن، افتتاح همزمان 970 مدرسه در سراسر کشور، شرکت در جشن احیای 610 واحد تولیدی و صنعتی راکد و حضور در نشست شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان هرمزگان است.