امروز آل سعود عامل ایجاد تفرقه و خون‌ریزی مسلمان در منطقه است

امروز آل سعود عامل ایجاد تفرقه و خون‌ریزی مسلمان در منطقه است

تولیت آستان قدس رضوی در جمع علمای اهل سنت کشور هندوستان گفت: امروز آل سعود عامل ایجاد تفرقه و خون‌ریزی مسلمان در منطقه است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز آل سعود عامل ایجاد تفرقه و خون‌ریزی مسلمان در منطقه است.

به گزارش raisi.ir، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمع علمای اهل سنت کشور هندوستان با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت در جهان اسلام، اظهار کرد: هر کس در جهان اسلام دانسته یا نادانسته تفرقه و جدایی ایجاد کند، در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده و هر کس در جهت وحدت و انسجام امت اسلامی حرکت کند در جهت راهبرد نظام اسلامی حرکت کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: زیارت جامعه کبیره که فرموده امام هادی(ع) و یک سند مهم در جهت امام شناسی است، آمده است اهل بیت علیهم السلام تفرقه را به ائتلاف و انسجام تبدیل می‌کنند.

وی عنوان کرد: بیش از هزار سال سنی و شیعه در کنار هم زندگی کرده‌اند، اما وهابیت که دست‌ساز انگلیس است، در امت اسلامی اختلاف و تفرقه ایجاد می‌کند. امروز آل سعود به جای ایجاد وحدت عامل ایجاد تفرقه و خون ریزی بین مسلمان شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها دشمن جهان اسلام هستند، رهبر معظم انقلاب بارها اعلام فرمودند که سنی آمریکایی و تشیع انگلیسی هردو از نظر ما مردود است، اسلامی که امروز آل سعود به دنبال آن است مورد حمایت آمریکایی‌ها و مردود است.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب از فلسطین و آزادی قدس حمایت کرد، در حالی‌که فلسطینی‌ها سنّی‌مذهب هستند. بیشترین ضربه را آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دلیل حمایت از فلسطین در این 30 سال به ما زده‌اند ولی باز هم معتقدیم مسئله اول جهان اسلام فلسطین است، اینجا مسئله دفاع از مظلومان است و بنای جمهوری اسلامی این است که در سراسر جهان از مظلومان حمایت کند.