افتتاح 2 هزار واحد خوابگاهی و تقدیر از برگزیدگان دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع)

با حضور دکتر رئیسی صورت گرفت؛

افتتاح 2 هزار واحد خوابگاهی و تقدیر از برگزیدگان دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع)

رئیس جمهور ضمن بازدید و افتتاح 2 هزار واحد خوابگاهی افسران دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) و سان دیدن از صبحگاه دانشجویان و افسران، از برگزیدگان دوره آموزشی اخیر این دانشگاه نیز تقدیر و درجه نماینده دانشجویان درجه بگیر را به وی اعطا کرد.

دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه با حضور در دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) از مجموعه 2 هزار واحدی خوابگاهی افسران احداث شده در این دانشگاه بازدید و آن را افتتاح کرد.

این واحدها در زمینی به وسعت 8 هزار و 500 متر مربع و در 5 طبقه با استفاده از سازه‌های صنعتی فلزی و روش نوین‌سازی در 75 روز طراحی و اجرا شده‌اند.

قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در راستای نهضت ملی مسکن و کمک به دولت متعهد شده است که 500 هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل دهد که تا کنون احداث 229 هزار واحد از این واحدها آغاز و 18 هزار و 600 واحد آن تحویل شده است.

رئیس جمهور در ادامه مراسم امروز در میدان صبحگاه این دانشگاه حضور یافته و پس از اجرای سرود ملی و ادای احترام به شهدای نیروی انتظامی، از نیروهای حاضر در میدان سان دید و با خانواده‌های شهدای حاضر در مراسم نیز دیدار و به صورت رو در رو گفتگو کرد.

سپس سردار رادان، فرمانده کل نیروهای انتظامی ضمن عرض خیرمقدم، از حمایت‌های دولت مردمی و شخص رئیس جمهور در حمایت از اجرای ماموریت‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشور قدردانی و گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای این مجموعه ارائه کرد.

در ادامه مراسم دکتر رئیسی از خانواده شهید عباسی‌فر که در سال 80 در مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسیده بود و نیز روحانی نمونه عقیدتی سیاسی، استاد برتر، فرمانده نمونه و مدیر نمونه آموزشی دوره اخیر آموزشی دانشگاه انتظامی امام حسن مجتبی (ع) با اهدای لوح، تقدیر کرد و درجه نماینده دانشجویان درجه بگیر را نیز به وی اعطا کرد.

در جریان این مراسم چندین مراسم نمایشی نیز از سوی دانشجویان افسری حاضر در میدان اجرا شد.

در ادامه مراسم رئیس جمهور برای حاضران سخنرانی کرد و قرار است در پایان مراسم نیز نیروهای حاضر در میدان  مقابل رئیس جمهور رژه بروند.