پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهید سرلشکر چراغچی

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهید سرلشکر چراغچی

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری معین درباری، مادر بزرگوار شهید سرلشکر ولی‌‏الله چراغچی از فرماندهان شجاع و مخلص لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را به مردم شریف استان خراسان رضوی و به ویژه خاندان گرامی چراغچی تسلیت گفت.

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیام با تسلیت درگذشت حاجیه خانم فخری معین درباری، مادر شهید سرلشکر ولی‏‌الله چراغچی تصریح کرد: این مادر فداکار در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (علیهم‏‌السلام) در دامان پاک خود فرزندی انقلابی، رشید و با ایمان پرورش داد که یاد و نامش در دفتر زرین دوران دفاع مقدس برای همیشه ماندگار و درخشان خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم فخری معین درباری، مادر بزرگوار سردار سرفراز شهید سرلشکر ولی‏‌الله چراغچی از فرماندهان شجاع و مخلص لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس، موجب تأثر خاطر گردید.

این مادر فداکار در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (علیهم‏‌السلام) در دامان پاک خود فرزندی انقلابی، رشید و با ایمان پرورش داد که یاد و نامش در دفتر زرین دوران دفاع مقدس برای همیشه ماندگار و درخشان خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به مردم شریف استان خراسان رضوی و به ویژه خاندان گرامی چراغچی تسلیت گفته، از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان ایشان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران