پیام‌های تبریک دکتر رئیسی به فرماندهان سپاه و ارتش

در پی دریافت نشان فتح صورت گرفت؛

پیام‌های تبریک دکتر رئیسی به فرماندهان سپاه و ارتش

رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای اعطای نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ایشان تبریک گفت.

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیام‌های جداگانه‌ای با تبریک اعطای نشان فتح از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سردار سرلشکر حسین سلامی و سردار سرلشکر عبدالرحیم موسوی اعطای این نشان را نمادی از رضایت و خرسندی معظم‌له از مجاهدت‌های ایشان دانست که توانسته‌اند با حضور فرزندان رشید ملت سرافراز ایران در این نهاد مردمی، در همه زمینه‏‌های نظامی، عملیاتی، ‌اطلاعاتی و پیشرفت و اعتلای کشور و همچنین خدمت‌‏رسانی به مردم عزیز کشورمان در برهه‌‏های حساس به خوبی بدرخشند و همچون  خاری در چشم دشمنان باشند.

متن پیام‌های رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار جناب آقای حسین سلامی

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

اعطای نشان پرافتخار فتح از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به جنابعالی که بیانگر لیاقت، شایستگی و مجاهدت‌های آن برادر گرامی در  فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتقای توان دفاعی و رزمی و قدرت بازدارندگی آن و نقش‌‏آفرینی در صیانت از ارزش‌‏های والای انقلاب اسلامی و دفاع از استقلال و امنیت کشور است، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

بی‌‏تردید، این نشان ارزنده، نمادی آشکار از رضایت و خرسندی معظم‌له از مجاهدت‌های سپاه پاسداران با مدیریت جهادی جنابعالی است که با حضور فرزندان رشید ملت سرافراز ایران در این نهاد مردمی، توانسته در همه زمینه‏‌های نظامی، عملیاتی، ‌اطلاعاتی و پیشرفت و اعتلای کشور و همچنین خدمت‏‌رسانی به مردم عزیز کشورمان در برهه‌‏های حساس به خوبی بدرخشد و همچون  خاری در چشم دشمنان باشد.

از پروردگار مهربان، سعادت و سلامت و دوام توفیق جنابعالی را در انجام رسالت و مأموریت‏‌های خطیر محوله، تحت فرماندهی معظم کل قوا، مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر جناب آقای عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

اعطای نشان ارزشمند فتح از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به جنابعالی که بیانگر لیاقت و شایستگی آن برادر ارجمند در فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتقای توان دفاعی و رزمی و قدرت بازدارندگی آن در دفاع از استقلال و امنیت کشور  می‌‏باشد، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

بی‌‏تردید این نشان، نمادی آشکار از رضایت و خرسندی معظم‌له از مدیریت جهادی جنابعالی است که توانسته است با حضور فرزندان رشید ملت بزرگ ایران در نهاد مردمی ارتش، در همه زمینه‏‌های نظامی، عملیاتی، پدافندی و دفاع و پاسداری از مرزهای کشور، بیش از پیش بدرخشد و همچون خاری در چشم دشمنان باشد.

با آرزوی سعادت و سلامت، از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی و همه رزمندگان پرتوان ارتش جمهوری اسلامی را در اجرای مأموریت‏‌های خطیر محوله، تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران