برای پیشرفت کشور نیازمند همدلی و وحدت هستیم

برای پیشرفت کشور نیازمند همدلی و وحدت هستیم

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برای افزایش قدرت مقاومت و پیشرفت کشور نیازمند همدلی، همکاری، انسجام و وحدت هستیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: برای افزایش قدرت مقاومت و پیشرفت کشور نیازمند همدلی، همکاری، انسجام و وحدت هستیم.

به گزارش raisi.ir، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی اظهار داشت: مهمترین ماموریت آستان قدس رضوی در محضر عالم آل محمد(ص) ارتقاء فرهنگ و بینش جامعه است.

وی تاکید کرد: فرهنگ زیارت در ابعاد مختلف برکات مادی و معنوی برای جامعه دارد و به همین علت مورد هجوم دشمنان هم قرار دارد، ما در آستان بر زائر محوری و تسهیل امر زیارت تاکید ویژه داریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیا اینکه یکی از مأموریت‌های جدید آستان قدس رضوی خدمت به محرومان و مستضعفان است، گفت: در این راستا در کنار سایر نهادها، سعی کرده‌ایم ما هم باری در این زمینه به دوش بکشیم.

وی خاطرنشان کرد: مهترین وظیفه معاونت امداد مستضعفان در آستان قدس، توانمندسازی محرومان است که با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و بخش‌های دیگر، فعالیت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه برای افزایش قدرت مقاومت و پیشرفت کشور نیازمند همدلی، همکاری، انسجام و وحدت هستیم، گفت: سلایق مختلف سیاسی باید وجود داشته باشد اما جامعه در برابر دشمن باید آهنگ واحدی داشته باشد و چند قطبی نشود، جامعه چند قطبی به نفع هیچ کس نیست.