راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایجاد وحدت و انسجام بین کشورهای اسلامی است

راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایجاد وحدت و انسجام بین کشورهای اسلامی است

 تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با رئیس ستاد نیروی زمینی ارتش پاکستان گفت: تأکید مقام معظم رهبری به امت اسلامی، هوشیاری، بیداری و دیدن دست دشمن در اختلاف افکنی‌هاست؛ فلذا راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایجاد وحدت و انسجام بین کشورهای اسلامی و مقابله با راهبرد تفرقه افکنانه دشمن است.


تولیت آستان قدس رضوی گفت: تأکید مقام معظم رهبری به امت اسلامی، هوشیاری، بیداری و دیدن دست دشمن در اختلاف افکنی‌هاست؛ فلذا راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایجاد وحدت و انسجام بین کشورهای اسلامی و مقابله با راهبرد تفرقه افکنانه دشمن است.

به گزارش raisi.ir، حجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی در دیدار سپهبد بلال اکبر، رئیس ستاد نیروی زمینی ارتش پاکستان در تالار ولایت حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: تسهیل زیارت برای زائران پاکستانی حضرت رضا(ع)، چه در پاکستان و چه در ایران، مورد تأکید ما قرار دارد و تلاش می‌کنیم مسائلی مثل اسکان و تردد این زائران مشتاق تسهیل گردد.

وی خاطرنشان کرد: زائران پاکستانی قبلاً وضعیت امنیتی نامناسبی داشتند اما با تلاش دولت پاکستان زائران با آرامش به زیارت امام رضا(ع) می‌آیند که جای تقدیر دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: وجود امنیت در مرزهای ایران و پاکستان به نفع هر دو کشور و منطقه است و مبارزه با جرائم سازمان یافته، مواد مخدر، تروریسم با هر شکلی که امنیت دو کشور را به خطر می‌اندازد، یک راهبرد ضروری و اساسی دوجانبه است.

وی با بیان اینکه شناخت تهدیدها و دیدن دست بیگانگان بسیار مهم است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی تهدید اساسی منطقه را حضور بیگانگان می‌داند و حضور آمریکا در منطقه تهدید جدی برای همه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: جریان تکفیری که دست ساخته استکبار است با هدف اختلاف افکنی بین امت اسلامی، ایجاد رعب و وحشت در کشورهای اسلامی و جداکردن مسلمانان از یکدیگر فعالیت می‌‎کند و هدف آنها یک جنگ نیابتی به نمایندگی از آمریکا و صهیونیسم است.

وی افزود: تأکید مقام معظم رهبری به امت اسلامی، هوشیاری، بیداری و دیدن دست دشمن در اختلاف افکنی‌هاست؛ فلذا راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایجاد وحدت و انسجام بین کشورهای اسلامی و مقابله با راهبرد تفرقه افکنانه دشمن است.