قوای سه‌گانه با همدلی، یکپارچگی، کار و تلاش امیدواری را در دل مردم حفظ کنند

قوای سه‌گانه با همدلی، یکپارچگی، کار و تلاش امیدواری را در دل مردم حفظ کنند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز همه دلسوزان انقلاب با انسجام، همدلی، یکپارچگی، کار و تلاش در قوای سه گانه و در لایه‌های مختلف نظام مجاهدت کنند که دشمن ناامید شود و امیدواری را در دل مردم حفظ کنند و ارتقا ببخشند.

به گزارش raisi.ir، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در شانزدهمین اجلاس «روز جهانی مسجد»، خاطرنشان کرد: رمز تأثیرگذاری کلام عالمان دینی و ائمه جماعات این است که خودشان در صفوف مقدم جهاد فی سبیل الله بودند و امروز هم ملجأ و پناه آنها دربرابر مشکلات هستند.

وی با بیان اینکه مساجد کوه‌های بلند آرامش بخش اضطراب‌های اجتماعی هستند، تصریح کرد: مسجد هم می‌تواند به انسان‌های سالک آرامش بدهد و همه دغدغه‌های فکری، ذهنی و عقیدتی آنها را به آرامش تبدیل کند و هم کجی‌هایی که جامعه را در حوزه فکر، اخلاق و عمل تهدید می‌کند با امام جماعت فعال، درد آشنا، مردم محور، خدابین و خداخواه از منطقه خود دور کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: امروز همه دلسوزان انقلاب با انسجام، همدلی، یکپارچگی، کار و تلاش در قوای سه گانه و در لایه‌های مختلف نظام مجاهدت کنند که دشمن ناامید شود و امیدواری را در دل مردم حفظ کنند و ارتقا ببخشند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: نگاه توحیدی آن است که در جامعه اسلامی، در همه حال نسبت به وضعیت مردم احساس مسئولیت کنیم، سلوک همه علمای ما «با مردم»، «در مردم» و «از مردم» بودن است.