ساخت مجتمع‌های بین راهی منتهی به حرم رضوی را با قدرت و قوت دنبال می‌کنیم

ساخت مجتمع‌های بین راهی منتهی به حرم رضوی را با قدرت و قوت دنبال می‌کنیم

تولیت آستان قدس رضوی در مراسم بهره برداری از بیست و یکمین مجتمع بین راهی امام رضا(ع) با تاکید بر رفع مشکلات زائران حرم مطهر رضوی گفت: ساخت مجتمع‌های بین راهی منتهی به حرم رضوی را با قدرت و قوت دنبال می‌کنیم.


به گزارش raisi.ir، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم بهره‌برداری از بیست و یکمین مجتمع بین راهی امام رضا(ع) با بیان اینکه یکی از وظایف مهم آستان قدس رضوی تسهیل امر زیارت است، خاطرنشان کرد: بیش از 800 هزار نفر زائر اولی شامل کسانی که تاکنون زیارت نرفته بودند یا به دلیل مشکلات مالی زمان طولانی از آخرین زیارت آنها گذشته بود، به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف شدند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از زمانی که فرد به قصد زیارت از خانه حرکت می‌کند زائر تلقی می‌شود و از مبدأ تا مبدأ او را زائر امام رضا(ع) می‌دانیم و تلاش می‌کنیم در مسیر اسکان و ... حضور زائران تسهیل شود.


وی گفت: خدمت به زائران تنها منحصر در حرم مطهر رضوی نیست بلکه معتقدیم این خدمت باید در مسیر هم صورت بگیرد، ساخت مجتمع‌های بین راهی نیز در راستای تسهیل و رفاه زائران انجام می‌شود.


تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه حرکت ساخت مجتمع‌های بین راه‌های منتهی به حرم مطهر رضوی را با قدرت و قوت دنبال خواهیم کرد، اظهار کرد: تاکنون 21 مجتمع بین راهی مورد بهره برداری قرار گرفته است و باید تلاش کنیم تا بخشی از مشکلاتی که زائران با آن مواجه هستند کاهش یابد.


 گفتنی است، نمازخانه و مجتمع رفاهی امام رضا(ع) – شماره 21 در شهرستان راور و در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع و زیربنای 1600 متر مربع توسط سازمان عمران و توسعه رضوی با هدف توسعه مراکز عبادی و رفاهی و خدمت رسانی به زائرین بارگاه منور رضوی احداث شده است.