تولیت آستان قدس رضوی: تجربه این سال‌ها نشان داده که نباید به وعده‌های دشمن دل‌خوش کرد

تولیت آستان قدس رضوی: تجربه این سال‌ها نشان داده که نباید به وعده‌های دشمن دل‌خوش کرد

تولیت آستان قدس رضوی در جمع مردم راور کرمان گفت: تجربه خوبی برای مردم ما در این سالها ایجاد شد که به وعده‌های دشمنان نباید دل خوش کرد. باید به آنها سوءظن داشت و خوش بین نبود.

به گزارش raisi.ir، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار مردم شهرستان روار کرمان با بیان اینکه دشواری هجوم فرهنگی به فرهنگ اصیل انقلابی این است که برخلاف جنگ سخت، اصل حمله دشمن و سنگرهای خودی و آرایش جبهه خودی برای عموم واضح نیست، خاطرنشان کرد: راهبرد امروز دشمن در جامعه ما ایجاد ناامیدی و تفرقه است، در چنین شرایطی مبادا جامعه را 2 قطبی و چند قطبی کنیم؛ این به ضرر کشور است.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تجربه خوبی برای مردم ما در این سالها ایجاد شد که به وعده‌های دشمنان نباید دل خوش کرد. باید به آنها سوءظن داشت و خوش بین نبود. قرآن کریم میفرماید اینها میثاق شکن هستند، فریاد رهبر معظم انقلاب اسلامی هم از همان ابتدا این بود که به پیمان اینها اعتمادی نیست، کسانی هم که اعتماد داشتند پس از مدتی فهمیدند که به دشمنان نمی‌توان اعتماد کرد و باید بر اراده استوار ملی محاسبه کرد.


وی ابراز کرد: حاج قاسم سلیمانی و یاران ایشان در جریان فتنه صهیونیستی داعش که برای ضربه زدن به امت اسلامی ایجاد شد، با ایستادگی و یاد خدا، شر داعش را نه تنها از سر ایران که از سر منطقه و جهان رفع کرد؛ اینها متعلق به همین اراده استوار است.


وی ادامه داد: چگونه است که متخصصان ما در کار هسته‌ای بتوانند بهترین جایگاه در علم و فناوری و بومی کردن دانش هسته‌ای دست پیدا کنند اما نتوانند در اقتصاد ملی ما را به استقلال و مصونیت از مکر دشمن برسانند؟


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای کشورما وجود بیکاران رنج مضاعفی است زیرا امکانات و نیروهای خلاق و مبتکر بسیاری وجود دارد. تصریح کرد: خدمتگزاری به این مردم بزرگترین افتخار برای ماست، کارهای بسیاری می‌توان در کرمان و کشور برای رفع بیکاری، فقر، تبعیض، فساد اداری و ... انجام داد تا مشکلات وجود نداشته باشند.


حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: باید به مردم در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی و فرهنگی میدان داده شود، هرجا به مردم میدان داده شد، آنها مشکلات را حل می‌کنند و گره‌ها را می‌گشایند.


وی گفت: تلاش می‌کنیم در هرجا موقوفه‌ای به نام آستان قدس رضوی وجود دارد، درآمدهایش تا جایی که امکان دارد خرج توسعه یافتگی آن منطقه شود که بهترین هزینه کرد ، در راه تولید و اشتغال است.


تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: اعتقاد داریم زائر از مبدأ تا مبدأ زائر امام رضا(ع) است و در این مسیر وظیفه داریم هرچه بتوانیم رفاه زائر را افزایش دهیم و زیارت را تسهیل کنیم.


حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: آنچه ما انجام می‌دهیم نسبت به نیاز مردم بسیار ناچیز است، ما گام‌هایی برمی‌داریم ولی به دلیل امکانات محدود نمی‌تواند مشکلات مردم را از اساس حل کند، نوکری مردم مصممِ باارادهِ مخلصِ استان کرمان بزرگترین افتخار برای همه مسئولان و مدیران است تا هر کاری می‌توانند برای آنها انجام دهند.