بیش از ۲۵۰۰ شغل برای محرومان توسط آستان قدس رضوی ایجاد شد

بیش از ۲۵۰۰ شغل برای محرومان توسط آستان قدس رضوی ایجاد شد

تولیت آستان قدس رضوی در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی گفت: بودجه آستان قدس رضوی یک هزارم بودجه دولت است و طی سال گذشته 1000 شغل و در دو سال گذشته بیش از ۲۵۰۰ شغل برای محرومان ایجاد کرده است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: بودجه آستان قدس رضوی یک هزارم بودجه دولت است و طی سال گذشته 1000 شغل و در دو سال گذشته بیش از ۲۵۰۰ شغل برای محرومان ایجاد کرده است.

به گزارش raisi.ir، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار صمیمی با دانشگاهیان در دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: سال گذشته در آستان قدس رضوی برنامه ای راهبردی مبتنی بر بیش از ۴۸۵ شاخص از چشم انداز مطلوب تهیه شد و در برابر دیدگان همه مدیران قرار گرفت تا همه بر نقاط ضعف و قوت سازمان و فاصله خود با نقطه مطلوب آشنا شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همیشه آمادگی ارتباط با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها را دارم و بهره‌مندی از نظرات آن‌ها را یک نعمت می‌دانم، ادامه داد: طی دو سال حضورم در آستان قدس رضوی تلاش کردیم اولویت را بر حفظ کارگران و کارکنان و تامین حقوق آنان بگذاریم و با وجود تعداد زیاد کارگر و کارمند تا اسفند ماه سال گذشته حتی یک نفر بدون حقوق باقی نماند.

حجت الاسلام رئیسی گفت: درباره اینکه آستان قدس رضوی مالیات پرداخت می‌کند به اندازه کافی اطلاع رسانی شده، اما اگر برخی نمی خواهند باور کنند، به سازمان مالیاتی کشور مراجعه کنند که اخیراً از خوش حسابی آستان قدس رضوی در پرداخت مالیات تقدیر کرد.

وی بیان کرد: اگر داعش و النصره را گروه‌های سیاسی بدانید حضور سردار سلیمانی در خارج از مرزها برایتان سؤال برانگیز است، اما اگر بدانید این جریان بسیار خطرناک دست ساخته اسرائیل، آمریکا و انگلیس برای کشتار در امت اسلامی، نابودی امنیت در کشورهای اسلامی و تجزیه منطقه شکل گرفته است، حاج قاسم و شهدای مدافع حرم را قهرمانان ملی و تاریخی خواهید دانست.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: قهرمان ملی مبارزه با نفاق امام خمینی(ره) است؛ آن مرد بزرگ قبل از همه نفاق را تشخیص و نسبت به آن اقدام کرد.