آرشیو اخبار

بسیاری از اراضی ملی را به بیت‌المال برگرداندیم/ این مسیر را با جدیت ادامه می‌دهیم/ ذخایر ملی باید برای همه‌ مردم بماند

آیت ‌الله رئیسی در حاشیه مراسم درختکاری:

رئیس قوه قضاییه با بیان این‌که بسیاری از اراضی ملی از زمین‌خواران پس گرفته و به بیت‌المال بازگردانده شده، تاکید کرد: دستگاه قضایی در آینده نیز این مسیر را قاطعانه ادامه می‌دهد.

به احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و دارویی رحم نکنید؛ سلامت مردم قابل معامله نیست

آیت ‎الله رئیسی در شورای عالی قوه قضاییه خطاب به دادستان‎های سراسر کشور:

رئیس قوه قضاییه به دادستان‎ها دستور داد به هیچ عنوان به محتکران و اخلالگران در نظام عرضه کالاهای پزشکی رحم نکنند و با آنها برخورد عبرت‎آموز داشته باشند تا همه بدانند دستگاه قضایی سلامت و امنیت مردم را با هیچ چیزی معامله نمی‎کند.

پیروز انتخابات ملت ایران هستند نه یک گروه خاص/ مقابله با ویروس کرونا نیازمند همت و همکاری همگانی است

آیت ‎الله رئیسی در نشست شورای ‎عالی قوه قضاییه:

رئیس قوه قضاییه، افزایش اعتماد عمومی و ایجاد و حفظ سرمایه اجتماعی را منوط به کارآمدی مسئولان دانست و اظهار داشت: آغاز مجلس یازدهم باید با اقدام و عمل نمایندگان همراه باشد و به‎گونه‎ای عمل کنند که امید و اعتماد مردم به دستگاه‎ها و سازوکارهای نظام افزایش یابد.

آسیب‌های اجتماعی با به میدان آمدن نهادهای مردمی حل شده یا به حداقل ممکن خواهد رسید

آیت الله رئیسی در آیین رونمایی از دستورالعمل مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه:

رئیس قوه قضاییه در آِیین رونمایی از دستورالعمل مشارکت و تعامل نهادهای مردمی و قوه قضائیه اظهار داشت در سایه نشست‎های همفکری و هم اندیشی نخبگان با دستگاه قضائی و بهره مندی از عقول مختلف در عرصه تصمیم‎گیری و تصمیم‎سازی و اجرا، بدون تردید قوه قضاییه قوی تر می شود.

آیت الله رئیسی: با همکاری نهادهای مردمی، به دنبال قوه قضائیه قوی هستیم نه قوه قضاییه بزرگ

رئیس قوه قضاییه با اشاره به نقش مهم مردم در پیشبرد مأموریت های دستگاه قضا گفت: نتیجه کار مشترک قوه قضائیه و سازمان های مردم نهاد، اعتمادسازی در جامعه و شکل گیری قوه قضائیه ای در تراز خواهد بود.

تشکیل پرونده برای «پیگیری قضایی‌ترور حاج‌قاسم» در دادسرای تهران/مجدانه کار را دنبال می‌کنیم

آیت‌الله رئیسی در کرمان خبر داد؛

رئیس قوه قضاییه با اعلام خبر تشکیل پرونده برای پیگیری شهادت سردار سلیمانی در دادسرای تهران گفت که این موضوع با همکاری وزارت خارجه و مسئولان عالی قضایی عراق دنبال خواهد شد.

آیت الله رئیسی: تا جایی که توان داریم، نمی‌گذاریم سرمایه گذاری خانواده شهدا برای انقلاب، هدر برود

همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت زهرا سلام ‎الله علیها، روز زن و مادر، رئیس قوه قضاییه با حضور در منزل شهیدان افراسیابی با مادر پنج شهید این خانواده دیدار کرد.

خواست انقلابیون در بستر گام دوم انقلاب؛ شکل گیری ساز و کارهای و ساختارهای‌تراز انقلاب اسلامی است

رئیس قوه قضاییه در اجتماع پرشور راهپیمایان ۲۲ بهمن مشهد مقدس:

رئیس قوه قضاییه در اجتماع پر شور راهپیمایان 22 بهمن و مردم مشهد مقدس در جوار مضجع نورانی امام هشتم گفت: اجتماع عظیم و راهیپمایی میلیونی امروز در ایران اسلامی فقط یادآور سالگرد ۲۲ بهمن ۵۷ نیست؛ بلکه امروز، خود در تاریخ انقلاب شکوهمند ما، نقطه عطف و یک انقلاب بوده که مبتنی بر همان انقلاب ۵۷ و با تاکید بر همان اصول و مبانی است.

مردم ایران در روز ۲۲ بهمن خشم و نفرت از آمریکا را به نمایش می‎گذارند

آیت‎الله رئیسی در شورای‎عالی قضایی:

رئیس قوه قضاییه با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امروز اراده ملت ایران و ملت‎های منطقه خروج آمریکا از منطقه است که فردا به نمایش درخواهد آمد و انشاءالله به برکت خون مطهر سردار سلیمانی تحقق خواهد یافت.

آیت‌الله رئیسی در دیدار با وزرای دادگستری و معاونین حقوقی ادوار:بازنگری در مجازات حبس، دستور کار جدی قوه قضاییه است

<p style="text-align: justify;"><br />رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه «قانون»، ابزار قاضی است و باید در قوانین مربوط به حبس بازنگاه جدی شود،‌ گفت: به دنبال ایجاد تعادل در این موضوع هستیم و بازنگاه درباره حبس در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است.</p>