آرشیو اخبار

دست دلالان باید از بازار مسکن قطع شود

رئیس جمهور منتخب در نشست ویژه بررسی الزامات ساخت مسکن:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز دوشنبه در "نشست ویژه بررسی الزامات ساخت مسکن" با حضور مدیران و کارشناسان تراز اول حوزه مسکن، گفت: تهیه مسکن همواره یکی از دغدغه‌های جدی مردم بوده و امروز نه تنها خرید مسکن، که اجاره آن هم در شهرهای بزرگ و حتی شهرهای کوچک‌تر برای مردم به آرزویی دست‌نیافتنی تبدیل شده است.

ایران ثابت کرده که دوست و شریکی مطمئن و قابل اتکاء است

آیت‌الله رئیسی در دیدار وزیر خارجه قطر:

شیخ محمد بن عبدالرحمان آل‌ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر بعد از ظهر امروز یکشنبه در تهران با آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کرد.

تعامل و گفت‌وگو با همسایگان، اولویت دیپلماسی دولت سیزدهم خواهد بود

آیت‌الله رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی سلطان عمان:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، شامگاه شنبه در گفت‌وگوی تلفنی هیثم بن طارق، سلطان عمان با وی، ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: سابقه برادری دو ملت و پیشینه دوستی دو دولت آن‌قدر ریشه‌دار و مستحکم است که تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی هیچ‌گاه نتوانسته آن را تضعیف کند.

از دستور تشکیل «شورای راهبردی» تا لزوم تعیین «استاندار ویژه» برای خوزستان

تأکیدات امروز آیت الله رئیسی در «نشست ویژه بررسی مسائل خوزستان»:

رئیس‌جمهور منتخب گفت: برای حل مشکلات خوزستان در دولت سیزدهم حتی یک روز هم معطل نخواهیم شد و بررسی مسائل و تدوین برنامه برای خوزستان را آغاز کرده‌ایم.

گسترش روابط با همسایگان، اولویت نخست سیاست خارجی دولت سیزدهم است

آیت‌الله رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور ترکمنستان:

رئیس‌جمهور تر‌کمنستان در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور منتخب، ضمن تبریک عید قربان، از دکتر رئیسی دعوت کرد تا در اولین فرصت سفر رسمی به ترکمنستان داشته باشد.

دولت به قوانین حمایتی از ورزشکاران عمل کند

رئیس‌جمهور منتخب در دیدار رئیس کمیته ملی المپیک:

سید رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، صبح امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب، گزارشی از اقدامات این کمیته و نیز آخرین وضعیت آمادگی و اعزام تیم‌های ورزشی کشورمان به رقابت‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو ارائه کرد.

تماس تلفنی رئیس‌جمهور منتخب با نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه در تماسهای تلفنی جداگانه ای با حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان گفتگو کرد.