آرشیو اخبار

پیام تبریک رئیس‌جمهور کره جنوبی به سید ابراهیم رئیسی

«مون جائه این» رئیس جمهور کره جنوبی با ارسال پیامی ضمن تبریک به آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی منتخب ریاست جمهوری ایران اسلامی ابراز امیدواری کرد که روابط دوستانه دو کشور در دولت سیزدهم بیش از پیش تقویت شود.

همه بخش های کشور باید در مسیر عدالت حرکت کنند

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه (هفتم تیر ماه) در همایش سراسری قوه قضاییه که همزمان با هفته قوه قضاییه برگزار شد از عملکرد همکاران قضایی در سراسر کشور برای اجرای عدالت، احقاق حق و ابطال باطل و همچنین از همراهی و صبوری خانواده‌های آنها تقدیر کرد.

در دوره تحول قضایی نیازمند آن بودیم که گام‌هایی اساسی برای تعالی نظام قضایی برداریم

رئیس قوه‌قضاییه در دیدار با رهبر انقلاب:امروز بیش از ۷۰ درصد بدنه دستگاه قضا را جوانان فعال و با انگیزه تشکیل می‌دهند که نیروی اصلی برای ادامه حرکت تحولی در قوه‌قضاییه هستند.

رئیسی: دولت من خط قرمز نخواهد داشت

در گفت‌وگو با برنامه «بدون تعارف» عنوان شد

سید ابراهیم رئیسی، منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی خود مهمان برنامه بدون تعارف شد و گفت: دولت من خط قرمز نخواهد داشت همان‌طور که در قوه قضائیه خط قرمز نداشته‌ام.

مردم باید احساس کنند در زندگی و کارشان گشایش ایجاد خواهد شد

رئیسی در مراسم تجدید بیعت با امام خمینی(ره):

سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور منتخب، صبح امروز در آیین تجدید میثاق مسؤولان عالی قضائی با امام خمینی(ره) با بیان اینکه میثاق امام میثاق با همه خوبی‌هاست،‌ گفت: میثاق با امام میثاق با ارزش‌های انقلاب اسلامی و کارکردن و تلاش کردن برای خداست و میثاق با امام، توجه به مردم، مردمداری و مردمی بودن است.

باید از زندگی مردم گره‌گشایی کرد/ محور انتخاب همکارانم شایسته‌سالاری است

رئیسی در اجتماع مردم مشهد:

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه در دولت همه کسانی که در جای جای دولت مشغول کارند، قبول داشتن بنده شرط کار در دولت نیست ولی حفظ کرامت مردم شرط کار در این دولت است،‌ تصریح کرد: همه بدانند باید کرامت مردم را حفظ کرد و هیچ‌کس حق ندارد به کرامت مردم کوچکترین خدشه ای وارد کند.

دیدار رئیس دفتر رهبر انقلاب با رئیسی

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با حضور در دفتر سید ابراهیم رئیسی، انتخاب وی به‎‌عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

فرماندهان ارشد کشور با رئیسی دیدار کردند

سرلشکر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی در دیدار با رئیسی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

اسد انتخاب رئیسی را تبریک گفت

رئیس جمهوری سوریه پیروزی سید ابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت و برای تقویت همکاری‌ها و منافع مشترک میان دو طرف اعلام آمادگی کرد.

خادم همه مردمم حتی آنان‌که رأی ندادند/ دولتم امیدآفرین خواهد بود/ امنیت کامل برای بازگشت ایرانیان خارج فراهم است

رئیسی در نشست خبری:

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ساعت 14 بعد از ظهر امروز دوشنبه، در نخستین نشست خبری خود در جمع نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی که در مجتمع شهید بهشتی تهران برگزار شد، خود را خادم همه مردم اعلام کرد و گفت: دولت مردمی، دولت امیدآفرین و اعتمادساز خواهد بود.

رئیس‌جمهور هند انتخاب رئیسی را تبریک گفت

رئیس‌جمهور هند با تبریک به سید ابراهیم رئیسی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران در خصوص تداوم روابط دوجانبه نزدیک و گرم با ایران ابراز امیدواری کرد.