آرشیو اخبار

ابراز امیدواری برای گسترش همه‌جانبه روابط میان تهران و دمشق

در گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهور منتخب و بشار اسد تأکید شد؛

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگوی تلفنی دکتر بشار اسد رئیس جمهور سوریه، با تبریک انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس جمهور سوریه گفت: ایران در حمایت از دولت و ملت سوریه برای تثبیت امنیت و تحقق پیشرفت همچون گذشته تردیدی به خود راه نمی‌دهد.

آیت‌الله رئیسی: نخبگان حوزوی و دانشگاهی در حوزه فرهنگ فعالیت جریان‌ساز داشته باشند

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با رئیس جمهور منتخب

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز دوشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با آیت‌الله رئیسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

با حضور آیت‌الله رئیسی در دولت می‌توانیم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم

محسنی اژه‌ای در آیین معارفه خود به عنوان رئیس قوه قضائیه:

رئیس قوه قضاییه گفت: دوره جدید مدیریت قوه قضاییه دوره «تحول و تعالی» خواهد بود و ما همان گونه که انتظار به حق مردم است، با وحدت و یکپارچگی همه مسئولان قدم‌های بلند و جهشی را در جهت نیل به اهداف پیش رو بر خواهیم داشت.

دولت مردمی از قضات و مدیران پاکدامن و شجاع و خطرپذیر حمایت می‌کند

آیت‌الله رئیسی در آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید قوه قضائیه:

رئیس سابق قوه قضاییه گفت: موفقیتی که در مأموریت‌های دستگاه قضا در دوره تحول حاصل شده، مربوط به تک تک همکاران است که بی‌نام و نشان این افتخار را رقم زدند.

آیت‌الله رئیسی با عنایت اهل بیت(ع) در مسئولیت ریاست جمهوری هم موفق خواهند شد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تکریم و معارفه رئیس قوه قضائیه:

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه باید با تمام توان از نعمت بزرگ جمهوری اسلامی دفاع و برای اعتلای آن تلاش کنیم، گفت: من آینده خوبی را برای قوه قضاییه در زمان تصدی مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای می‌بینم.

مکلفیم زندگی خوب را برای مردم با اولویت محرومین و مستضعفین رقم بزنیم

قالیباف در آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید قوه قضائیه:

رئیس مجلس گفت: در آستانه آغاز یک دوره جدید از حکمرانی و اداره کشور قرار داریم و این فرصتی بسیار کم نظیر برای خدمت به مردم و حل مشکلات کشور است و مردم دیگر هیچ بهانه ای برای عدم موفقیت را از ما نخواهند پذیرفت.

دیدار وزرای کشور، بهداشت، راه و شهرسازی، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون اقتصادی دولت با رئیس جمهور منتخب

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، سعید نمکی، محمد اسلامی، علی اکبر صالحی و محمد نهاوندیان در دیدارهای جداگانه با رئیس جمهور منتخب، درباره وضعیت کشور و عملکرد دستگاه‌های متبوعشان‌ به وی گزارش دادند.

گفت‌وگوی تلفنی نخست وزیر پاکستان با رئیس جمهور منتخب

عمران احمدخان نیازی، نخست‌وزیر پاکستان، در گفت‌وگوی تلفنی با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ضمن تبریک انتخاب ایشان از جانب ملت ایران، ابراز امیدواری کرد بزودی امکان ملاقات حضوری با رئیس جمهور منتخب ایران فراهم شود.

دیدار وزرای دفاع، ارتباطات، جهاد و رؤسای سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی با آیت‌الله رئیسی

وزرای دفاع، جهاد و ارتباطات، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی با حضور در دفتر آیت‎الله سید ابراهیم رئیسی به صورت جداگانه با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند.

پیام تبریک رئیس‌جمهور منتخب به حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محسنی اژه‌ای

ایت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب، طی پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت و آمادگی خود و دولت آینده را جهت همکاری و کمک به تحقق مأموریت‌های دستگاه قضایی اعلام داشت.