آرشیو اخبار

۲۰۰ طرح برای توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال در استان کرمانشاه تصویب شد

رئیس جمهور در نشست خبری سفر استانی کرمانشاه:

رئیس جمهور با اشاره به تصویب ۲۰۰ طرح برای توسعه و رونق اقتصادی در استان کرمانشاه، قرارگاه اشتغال استان را مأمور پیگیری جدی رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار کرد.

اقدام جهادی مدیران در حل مشکلات، مایه امیدواری مردم است

آیت‌الله رئیسی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه:

رئیس جمهور انتظار مردم از دولت سیزدهم را تحول‌آفرینی و ارتقای مستمر کارآمدی نظام اداری کشور دانست و گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم متدین، امیدوار و حاضر در صحنه مهمترین مولفه‌ قدرت هستند.

مردم به حل مشکلات امید دارند، دولت با تلاش جهادی از این امید پاسداری خواهد کرد

آیت‌الله رئیسی در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان استان کرمانشاه:

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه علم باید در کنار صنعت و کشاورزی قرار گیرد، گفت: اگر علم کنار ۹۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی استان کرمانشاه قرار گیرد، وضعیت کشاورزی کرمانشاه تغییر خواهد کرد.

علاوه بر اصلاح ساختارهای نادرست اقتصادی، در حال توسعه زیرساختهای کشور هستیم

آیت‌الله رئیسی در اجتماع آحاد مختلف مردم کرمانشاه:

رئیس جمهور با بیان اینکه متأسفانه برخی از کشورهای منطقه در حال ترانزیت ناامنی و تروریسم از غرب و ایالات متحده به منطقه هستند، گفت: به آمریکایی‌ها و متحدان آنها در منطقه می‌گویم که ملت بزرگ ایران هیچگونه ناامنی و بحران را در منطقه نمی‌پذیرد و هرگونه خطایی در این منطقه با پاسخ سخت و پشیمان‌کننده‌ای مواجه خواهد شد.

معنای مردمی‌سازی دولت،‌ واگذاری کار تولید به بخش خصوصی و میدان دادن به بخش تعاونی است

رئیس جمهور در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه:

رئیس جمهور با بیان اینکه وزرارت جهادکشاورزی در زمینه کشاورزی قراردادی اقدامات خود را آغاز کرده است، گفت: کشاورزی قراردادی در دستور کار دولت است و این کار به نوعی فراهم آوردن امکان پیش‌بینی تولید برای کشاورز است که مورد حمایت جدی دولت قرار دارد.

ایستادگی و مقاومت سرپل ذهاب در مقابل صدامیان، زبانزد خاص و عام است

آیت‌الله رئیسی در اجتماع مردم سرپل ذهاب:

رئیس جمهور با بیان اینکه اساس سفرهای استانی دولت برای مشاهده و لمس مشکلات و مسائل مردم از نزدیک است، اظهار داشت: بار دیگر تاکید می‌کنم که مدیران و دست‌اندرکاران دولتی باید از چهره‌های انقلابی که با مردم و در میان مردم هستند، انتخاب شوند، به نحوی که مردم احساس کنند مدیران از خود آنها هستند.

مردم کرمانشاه حقیقتاً برای ایران مرزبانی کردند/ این منطقه زمینه بسیار خوبی برای گردشگری و صادرات دارد

رئیس جمهور در بدو ورود به استان کرمانشاه:

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه استان کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی است، گفت: مردم کرمانشاه حقیقتاً برای ایران عزیزمان مرزبانی کردند.

کسانی که نقض پیمان کردند، از گذشته عبرت بگیرند و به تکرار تجارب شکست‌خورده نیاندیشند

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت:

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی از مواضع به‌حق و منطقی خود عقب‌نشینی نمی‌کند، به آمریکایی‌ها توصیه کرد که به‌جای تکرار تجربه شکست‌خورده فشار حداکثری به ملت ایران، واقعیت‌ها را ببینند و از گذشته درس عبرت بگیرند.

گزارش بانک مرکزی از اجرای موفق سیاست‌های دولت برای مدیریت رشد نقدینگی و پایه پولی کشور

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی مطرح شد؛

اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با توجه به گزارش بانک مرکزی از تأثیرات مثبت و سازنده اجرای سیاست‌های دولت برای مدیریت رشد نقدینگی و پایه پولی کشور، بر تداوم اجرای این سیاست‌ها تأکید کردند.

افزایش سطح تحت پوشش شبکه فیبرنوری برای بهره‌مندی همه منازل از خدمات آن

در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی مطرح شد؛

اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی موضوع گسترش شبکه فیبرنوری در کشور، بر افزایش سطح تحت پوشش این شبکه به شکلی که همه منازل بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند، تاکید کردند.

محیط زیست امن و آ‌رام، ضامن قرار گرفتن توسعه در جایگاه صحیح خود است

دکتر رئیسی در نشست وزرا و مقامات محیط زیست ۱۱ کشور منطقه:

رئیس جمهور با بیان اینکه مقابله با برخی از چالش‌های محیط زیستی از جمله بحران طوفان‌های گرد و غبار، موضوعی فرامرزی و نیازمند عزم بین‌المللی است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از همکاری و همگرایی منطقه‌ای برای برون رفت از این چالش‌ها در راستای بهبود و ارتقای وضعیت محیط زیست استقبال می‌کند.

آیت‌الله رئیسی: رایزنی‌های فشرده مقامات ایران و قطر تاثیر مثبتی بر روند اجرای توافقات فیمابین دارد

مکالمه تلفنی رئیس جمهور و امیر قطر؛

رئیس جمهور با اشاره به رایزنی‌ها و دیدارهای دیپلماتیک پرشمار و فشرده مقامات ایران و قطر در ماه‌های اخیر اظهار داشت: این دیدارها و رایزنی‌ها تاثیر مثبتی بر روند اجرای توافقات میان دو کشور دارد.

آیت‌الله رئیسی: آماده گسترش و تقویت همکاری‌ها با کشور برادر و مسلمان تونس هستیم

مکالمه عیدانه روسای جمهور ایران و تونس؛

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران توفیق و پیشرفت ملت عزیز تونس را پیشرفت و موفقیت خود می‌داند، اظهار داشت: ایران آماده گسترش و تقویت همکاری‌ها و مناسبات با کشور برادر و مسلمان تونس است.