آرشیو اخبار

ساماندهی فعالیت‌های غیرسازنده برخی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شد؛

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه امروز، تصمیماتی درباره الزامات پیشبرد اهداف دولت در زمینه حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان و ایجاد اشتغال و ساماندهی فعالیت‌های غیرسازنده برخی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری اتخاذ کرد.

مبنای تصمیمات اقتصادی دولت صحت و اتقان سیاست‌ها و تصمیمات است

آیت‌الله رئیسی در دیدار هیأت رئیسه اتاق ایران:

رئیس جمهور با تأکید بر حضور میدانی بخش خصوصی در حوزه اقتصاد کشور، اظهار داشت: راهکارهای میدان دادن به بخش خصوصی و الزامات آن احصا و عملیاتی شود.

آیت الله رئیسی: ساخت نفتکش ایرانی برای ونزوئلا اثبات کارآمدی الگوی اقتصاد مقاومتی است/ تحویل این نفتکش نشان می‌دهد اراده ملت‌های مبارز بسیار قوی‌تر و کارآمدتر از تحریم آمریکایی‌ها است

در آیین امضای سند تحویل دومین نفتکش سفارشی ونزوئلا؛

رئیس جمهور اظهار داشت: ساخت و تحویل نفتکش ۱۱۳ هزار تنی به ونزوئلا، علاوه بر اینکه به این کشور در دستیابی به هدف استقلال در حمل و نقل دریایی کمک خواهد کرد، بار دیگر نشان می‌دهد که اراده و اتحاد ملت‌ها و دولت‌های مبارز و انقلابی بسیار قوی‌تر و کارآمدتر از تحریم آمریکایی‌ها است.

شهید صیاد خدایی از امتحان خود در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی سربلند بیرون آمد

آیت‌الله رئیسی در دیدار خانواده شهید صیاد خدایی:

رئیس جمهور با بیان اینکه شهیدان و از جمله شهید صیاد خدایی از امتحان خود در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی سربلند بیرون آمدند، اقدام ناجوانمردانه دشمنان در ترور این شهید را نشانه زبونی و استیصال بدخواهان نظام جمهوری اسلامی دانست.

آیت‌الله رئیسی: ایستادگی ونزوئلا در برابر تهدیدها و تحریم‌های امپریالیسم مثال‌زدنی است

دیدار روسای جمهور ایران و ونزوئلا؛

روسای جمهور ایران و ونزوئلا با تمجید از مقاومت و ایستادگی مردم دو کشور در برابر فشارها و تحریم‌های سخت تاکید کردند: عبور تهران و کاراکاس از فشارهای همه جانبه آمریکا، نشانه خوبی است که به همه ثابت می‌کند، مقاومت و ایستادگی جواب می‌دهد و دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

آیت‌الله رئیسی: وضعیت امروز ونزوئلا به همه ثابت می‌کند که مقاومت دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند

نشست مطبوعاتی مشترک روسای جمهور ایران و ونزوئلا؛

روسای جمهور ایران و ونزوئلا در نشست مطبوعاتی مشترک با اشاره به تجارب موفق دو کشور در ایستادگی مقابل تحریم‌ها و فشارهای زیاده‌خواهان تاکید کردند: مقاومت ایران و ونزوئلا در برابر زیاده‌خواهی‌ها نشان داد که ایستادگی دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

طرح جامع و شفاف مدیریت عادلانه منابع آب چهارمحال و بختیاری در حال تدوین است

آیت‌الله رئیسی در نشست خبری پایان سفر به چهارمحال و بختیاری:

رئیس جمهور با اشاره به مصوبات سفر به چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین مصوبات سفرهای استانی ناظر به ایجاد فرصت‌های اشتغال دانش پایه و بر محور رونق تولید تنظیم می‌شوند.

هزار شهید عشایر، نشان از صدق و راستی آنان نسبت به انقلاب و دفاع از دین و وطن و ناموس کشور است

آیت‌الله رئیسی در دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری:

رئیس جمهور با بیان اینکه تمام شاخص‌ها نشانگر آینده بسیار روشن برای کشور و اقتصاد کشور است، تصریح کرد: به لطف خداوند متعال در این جنگ اراده‌ها، آینده کشور را به دست توانای شما جوان‌ها بسیار روشن و مشعشع می‌بینم.

عشایر پشتیبان استقلال کشورند

رئیس جمهور در جمع مردم منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ:

رئیس جمهور با تمجید از نقش تاریخی عشایر در پشتیبانی از استقلال کشور، گفت: امروز دسترنج عشایر در سفره‌ بسیاری از مردم کشورمان دیده می‌شود و نقش آنها در تامین امنیت غذایی کشور انکارناپذیر است.

آیت‌الله رئیسی از کشتارگاه صنعتی احیا شده جونقان بازدید کرد

در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به چهارمحال و بختیاری؛

رئیس جمهور از کشتارگاه صنعتی جونقان که واگذاری آن به خریدار نااهل بخش خصوصی با دستور خود وی در زمان ریاست قوه قضائیه ابطال شده بود، بازدید کرد.

دیدار آیت‌الله رئیسی با مردم یکی از محروم‌ترین روستاهای چهارمحال و بختیاری

در جریان بیست و چهارمین سفر استانی دولت مردمی صورت گرفت؛

رئیس جمهور با حضور در یکی از محروم‌ترین و دورافتاده‌ترین مناطق استان چهارمحال و بختیاری، با مردم روستای لبد، دیدار و گفتگو کرد.

دکتر رئیسی: همکاری کشورهای مستقل موجب خنثی‌سازی فشارهای غیرقانونی کشورهای غربی می شود

گفتگوی تلفنی رئیس جمهور روسیه با آیت الله رئیسی؛

رئیس جمهور اظهار داشت: همکاری و هماهنگی کشورهای مستقل در راستای تأمین منافع جمعی در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی باعث خنثی شدن فشارهای غیرقانونی کشورهای غربی می شود.