آرشیو اخبار

با تبیین جنایت دشمنان در «چوار» باید آنرا در تاریخ ماندگار کرد

رئیس‌جمهور در دیدار با جانبازان و خانواده شهدای«چوار»:

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف حادثه حمله به مسابقه فوتبال در شهر چوار استان ایلام در سال ۱۳۶۵،‌ اظهار داشت: اگر رشادت شهدا در دیگر نقاط دنیا اتفاق می‌افتاد، صدها فیلم و کتاب برای آن ساخته می‌شد، باید از این مساله غفلت‌زدایی کرد.

آموزش عمومی و نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی در کنار واکسیناسیون ضرورت دارد

رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا:

رئیس جمهور بر ضرورت توجه به ارائه آموزش‌های عمومی و نظارت و کنترل دقیق اجرای مصوبات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا تاکید کرد.

۲۲ بهمن جلوه قدرت الهی به دست توانای مردم بزرگ ایران با رهبری امام عظیم‌الشأن‌مان بود

رئیس جمهور در نماز جمعه تهران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

رئیس جمهور با اشاره به جایگاه یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن یوم الله است و جلوه قدرت الهی به دست توانای مردم بزرگ ایران با رهبری امام عظیم‌الشأن‌مان بود.

ملت ایران بر آرمان‌های انقلاب خود استوار است/ همه‌جانبه‌نگری، پویایی و هوشمندی مشخصات سیاست خارجی ما است

آیت‌الله رئیسی در دیدار سفرای خارجی مقیم تهران به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

رئیس جمهور پیام رسا و گویای انقلاب اسلامی را نفی سلطه‌گری و سلطه‌پذیری، دفاع از مظلوم و حق تعیین سرنوشت برشمرد و تصریح کرد: این آرمان‌ها، ارزش‌های جهان‌شمولی هستند که مخالفت با آنها به معنی رد ارزش‌های انسانی و اخلاقی به حساب می‌آید و ملت سرافراز ایران هم‌چنان برآرمان‌های خود مصمم است.

تهران از توسعه روابط با توکیو استقبال می‌کند/ چسبندگی آمریکا به سیاست‌های شکست خورده دولت ترامپ، مانع اصلی در پیشرفت قابل قبول مذاکرات است

آیت الله رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی نخست وزیر ژاپن:

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم توسعه روابط دو جانبه تهران - توکیو، اظهار داشت: چسبندگی دولت آمریکا به سیاست‌های شکست‌خورده دولت سابق این کشور، مانع اصلی در پیشرفت قابل قبول مذاکرات است.

هنر یکی از ابزارها و جلوه‌های مهم و اصلی «جهاد تبیین» است/ هزینه برای ارتقاء هنر و افزایش خلق آثار هنری سرمایه‌گذاری است

آیت‌الله رئیسی در دیدار جمعی از هنرمندان هنرهای تجسمی:

رئیس جمهور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر «جهاد تبیین» اظهار داشت: یک اثر هنری این ظرفیت را دارد که گاه به اندازه یک کتاب پیام و مفهوم را در یک نما و تصویر بدون نیاز به توضیح و ترجمه منتقل کند و لذا هنر یکی از جلوه‌ها و ابزارهای مهم و اصلی جهاد تبیین است.

لزوم ارتقاء سطح «فرهنگ عمومی» و «فرهنگ سازمانی» در ادارات/ «سند تحول دولت» به بزودی منتشر خواهد شد

رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت:

دکتر رئیسی با تاکید بر ضرورت ارتقاء سطح فرهنگ سازمانی در ادارات،‌ اظهار داشت: ویرایش اول سند تحول دولت بزودی منتشر خواهد شد.

تصویب آیین نامه اجرایی چگونگی ثبت نام و عضویت فعالان اقتصادی مستقر در مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی در سامانه مؤدیان

در جلسه هیات دولت انجام شد؛

آیین نامه اجرایی چگونگی ثبت نام و عضویت فعالان اقتصادی مستقر در مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی در سامانه مؤدیان در جلسه هیات دولت تصویب شد.

تشریح سطوح چهارگانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی؛ آیت‌الله رئیسی: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جزو مهمترین اسناد بالادستی و مستند تحول برای همه دستگاه‌ها و ارکان نظام است

در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛

رئیس جمهور با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جزو مهمترین اسناد بالادستی و مستند تحول در همه بخش‌های کشور است، اظهار داشت: این بیانیه با دقت وضع موجود و راهی را که باید برای تحول طی شود تبیین کرده و چراغی پیش روی مجاهدین مسیر تحقق این تحول است.

در مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید فلسطین: رئیس جمهور: اتحاد و انسجام گروه‌ها و جریانات فلسطینی رمز پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی است

در مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید فلسطین:

رئیس جمهور اتحاد و انسجام همه گروه‌ها و جریانات فلسطینی را رمز پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: حرکت واحد همه فلسطینی‌ها سرانجام به هدف آزادی قدس شریف منتهی می‌شود و نباید هیچ گونه خدشه و خللی در آن بوجود آید.

آیت الله رئیسی در مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید کوبا: کشورهای مستقل با تامین نیازمندهای یکدیگر می‌توانند تحریم‌ها را بی اثر کنند

آیت الله رئیسی در مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید کوبا:

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت توسعه و تعمیق روابط تهران- هاوانا اظهارداشت: کشورهای مستقل با ارتقای سطح روابط و تامین نیازمندی‌های یکدیگر می‌توانند تهدید و تحریم‌های سلطه گران جهانی را خنثی و بی اثر کنند.

رئیس جمهور: ما اقتصاد کشورمان را منتظر برجام نمی‌گذاریم

در دیدار وزیر خارجه فنلاند با آیت‌الله رئیسی مطرح شد؛

دکتر رئیسی با اشاره به بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام، تصریح کرد: در صورت لغو تحریم‌ها زمینه برای توافق آماده است و ایران نشان داده که به تعهدات خود پایبند است.

«جلوگیری از نفوذ»، «برخورد با سرشبکه‌های فساد» و «از بین بردن مافیای قاچاق» اولویت دستگاه‌های اطلاعاتی است

رئیس جمهور در اولین همایش اطلاعاتی سه‌جانبه وزارت اطلاعات، سپاه و فرماندهی انتظامی:

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه «جلوگیری از نفوذ»، «برخورد با سرشبکه‌های فساد» و «از بین بردن مافیای قاچاق» اولویت دستگاه‌های اطلاعاتی است،‌ اظهار داشت: کشف و برخورد با شبکه‌های فساد اقتصادی، مردم را شادمان و امیدوار می‌کند.

تدابیر وزارت نیرو برای توقف قطعی‌های برق باعث بازسازی اعتماد عمومی شد

آیت‌الله رئیسی در مراسم افتتاح طرح‌های تامین آب و برق روستایی و عشایری:

رئیس‌جمهور ارتقای خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی به روستانشینان و عشایر کشور بویژه در مناطق محروم را جزء هدف‌گذاری‌های اصلی دولت مردمی دانست و اظهارداشت: تامین منابع پایدار آب و رساندن آب سالم و استاندارد به مردم در مناطق روستایی و عشایری، جزء وظایف مهم دولت و اهتمام وزارت نیرو به این حوزه امیدوارکننده است.

ارائه گزارش و پیشنهادات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه مشکلات صندوق‌های بازنشستگی/ تنظیم روابط مالی دولت و بانک مرکزی

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مطرح شد؛

در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بررسی موضوع تنظیم روابط مالی دولت و بانک مرکزی مطرح و پیشنهادها و راهکارهای مشترک خزانه‌داری و بانک مرکزی با هدف پیشگیری از رشد نقدینگی تصویب شد.