آرشیو اخبار

ماموریت مهم آیت‌الله رئیسی به معاون اول رئیس‌ جمهور

بدنبال بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فعالان حوزه تولید و صنعت صورت گرفت؛

رئیس جمهور در پی بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار فعالان حوزه تولید و صنعت به معاون اول مأموریت داد تا با حرکت جهادی و با تشکیل کارگروهی متشکل از متخصصان، صاحبنظران و متولیان این حوزه در دولت و مجامع علمی و دانش‌بنیان و کارآفرینان نسبت به اجرایی نمودن رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب، اقدام نماید.

پیام‌های تبریک جداگانه آیت‌الله رئیسی برای رئیس شورای ملی و رئیس جمهوری قزاقستان

به مناسبت فرارسیدن سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک صورت گرفت؛

رئیس جمهور کشورمان در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان ایران و قزاقستان را به آقای نورسلطان نظربایف پیشوای ملت و رئیس شورای ملی و آقای قاسم ژومارت توکایف رئیس جمهور این کشور تبریک گفت.

در راستای عمل به شیوه‌ نامه‌های بهداشتی تا اطلاع بعدی سفرهای استانی انجام نمی‌شود

آیت‌الله رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت رعایت دقیق‌تر دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: در راستای عمل به این دستورالعمل‌ها و لزوم صیانت از جان شهروندان، تا اطلاع بعدی و بهبود شرایط کنونی به لحاظ شیوع سویه جدید کرونا سفرهای استانی دولت موقتا انجام نخواهد شد.

دولت به دنبال رشد و آبادانی و رفع مشکلات استان گیلان است

رئیس جمهور در نشست خبری پایان سفر به استان گیلان؛

رئیس جمهور گفت: دولت با فعال کردن و حمایت از اقتصاد دریا، اقتصاد گردشگری و اقتصاد کشاورزیِ استان گیلان به دنبال آبادانی و ارتقای سطح استان و رفع مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی مردم است.

دستگاه های اداری در رعایت حقوق مردم و اجرای عدالت پیشتاز باشند

آیت‌الله رئیسی در جلسه شورای اداری استان گیلان؛

رئیس جمهور با بیان اینکه دستگاههای اداری در رعایت حقوق مردم و اجرای عدالت باید پیشتاز باشند اظهار داشت: جنگل، ساحل و اراضی حاصلخیز ثروت‌های عظیم استان گیلان هستند که به هیچ عنوان نباید اجازه داد به سهولت از بین برود.

وظیفه همه دستگاه‌های دولتی و حکومتی گره‌گشایی از مشکلات مردم است

دکتر رئیسی در دیدار نخبگان، خانواده شهدا و جمعی از اقشار مختلف مردم استان گیلان:

رئیس جمهور وظیفه همه دستگاه‌های دولتی و حکومتی را تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و ایجاد امید در جامعه دانست و اظهار داشت: امروز ضرورت دارد در بستر گام دوم انقلاب اسلامی و با حرکت جهادی و تحولی، کاستی‌ها و عقب ماندگی‌ها جبران شود و کشور در مسیر پیشرفت و تعالی با سرعت به پیش رود.

دولت به دنبال فعال کردن ظرفیت‌های استان گیلان است

رئیس جمهور در فرودگاه سردار جنگل رشت؛

رئیس جمهور با اشاره به اینکه استان گیلان از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری گسترده‌ای برخوردار است، اظهار داشت: دولت با بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال فعال کردن ظرفیت‌های استان گیلان در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید در سطح استان است.

دولت با نگاه کارشناسی مسائل مربوط به زنان و خانواده را پیگیری می‌کند/ ضرورت حمایت از اشتغال و کسب و کار بانوان در فضای مجازی

رئیس جمهور در دیدار اقشار مختلف بانوان کشور:

رئیس جمهور با تجلیل از نقش آفرینی موثر بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی گفت : دولت در استفاده از استعداد ها ، دانش وتوانایی های بانوان فرهیخته کشور در حوزه‌های مختلف و برای پیشبرد امور دریغ نخواهد کرد.

دعوت رسمی امیر قطر از دکتر رئیسی برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز/ لزوم تقویت هماهنگی و هم‌افزایی در سیاست‌های کشورهای تولید کننده انرژی

در دیدار وزیر خارجه قطر با آیت الله رئیسی مطرح شد؛

معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در دیدار با رئیس جمهور کشورمان دعوت رسمی امیر قطر از آیت الله رئیسی برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز را تقدیم کرد.

دولت و مجلس با همکاری می‌توانند گام‌های ماندگاری برای رفع مشکلات مناطق مختلف کشور بردارند

رئیس جمهور در دیدار نمایندگان استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان:

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت و مجلس با همکاری می‌توانند گام‌های ماندگاری برای برطرف کردن مشکلات مناطق مختلف کشور و دغدغه‌های مردم بردارند، گفت: دولت مصمم است با اولویت سنجی و نگاه آمایشی، نسبت به تامین نیازها و رفع مشکلات مردم مناطق مختلف کشور اقدام کند.

روابط تهران و باکو بر پایه عقیده و باور مردم دو کشور به مبانی دینی مشترک استوار است

آیت‌الله رئیسی در دیدار وزیر دفاع آذربایجان:

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی به توانایی‌ها و قدرت بالایی در عرصه‌های مختلف دست یافته است، اظهار داشت: ایران این آمادگی را دارد که توانمندی‌های فنی و مهندسی خود را در عرصه‌های مختلف در اختیار برادران آذربایجانی قرار دهد.