آرشیو اخبار

رئیس جمهور در نشست خبری سفر استانی به هرمزگان: صیادی ترال که به دریا و آبزیان و صیادی سنتی آسیب وارد کند، ممنوع خواهد بود

رئیس جمهور در نشست خبری سفر استانی به هرمزگان:

رئیس جمهور درباره ضرورت ساماندهی وضع صیادی در آب‌های خلیج فارس گفت: صید ترال به شکلی که به آبزیان، دریا و صیادی سنتی آسیب بزند، ممنوع می‌شود و صیادی در دریا زیر نظر شیلات به صورت قانونی و نظام‌مند صورت می‌گیرد.

رویکرد دولت سیزدهم جلوگیری از خام فروشی منابع و مواد معدنی کشور است

آیت‌الله رئیسی پس از افتتاح پالایشگاه نفت فوق سنگین قشم:

رئیس جمهور رویکرد دولت سیزدهم را جلوگیری از خام فروشی منابع و مواد معدنی کشور توصیف کرد و گفت: این رویکرد در حوزه نفت نیز به صورت جدی از سوی وزارت نفت دنبال می‌شود و ساخت پالایشگاه نفت فوق سنگین قشم جلوه‌ای از تلاش برای جلوگیری از خام‌فروشی و ایجاد ارزش افزوده است که منافع آن نصیب ملت ایران می‌شود.

مردم خیالشان از امنیت کشور آسوده است/ ارتش و سپاه در دل ملت جای دارند

دکتر رئیسی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس:

رئیس جمهور با اشاره به اراده قوی در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تا وقتی این روحیه انقلابی و بسیجی باشد، دشمن هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

استفاده از ظرفیت سواحل مکران در هیأت دولت و در سطح ملی در حال پیگیری است

رئیس جمهور در دیدار با قشرهای مختلف مردم هرمزگان:

آیت‌الله رئیسی با اشاره به فروش محصولات کشاورزی به همسایگان، اظهار داشت: موافق ایجاد بازار مشترک مرزی برای فروش محصولات کشاورزی استان به کشورهای همسایه هستیم.

امروز نیروهای مسلح ما حقیقتا و در عمل ملجا و پناه مردم هستند

آیت‌الله رئیسی در جمع نمازگزاران شهرک امام علی (ع):

رئیس جمهور اظهار داشت: امروز حقیقتاً بدون هیچ‌گونه تردیدی نیروهای مسلح عزیز ما نه در سخن بلکه در عمل ملجأ و پناه مردم هستند و این افتخار بزرگی است.

رئیس جمهور از مرکز کنترل ترافیک ‌و جستجو و نجات دریایی مجتمع بندری شهید رجایی بازدید کرد.

بازدید آیت الله رئیسی ‌از بخش‌های مختلف مجتمع بندری شهید رجایی

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان هرمزگان از مرکز کنترل ترافیک ‌و جستجو و نجات دریایی مجتمع بندری شهید رجایی و اتاق مدیریت و مانیتورینگ این مجموعه بازدید کرد.

تصمیمات لازم برای حل مشکلات مناطق زلزله زده در شورای اداری استان اتخاذ خواهد شد

رئیس جمهور در بازدید از منطقه زلزله زده گیشان غربی:

دکتر رئیسی خدمت به مردم را در درگاه خداوند ارزشمند برشمرد و بر حل مشکلات مردم مناطق زلزله زده و سیل زده استان هرمزگان تاکید کرد.

افتخار دولت سیزدهم این است که خدمتگزار مردم باشد

آیت‌الله رئیسی در جمع سیل‌زدگان منطقه هشتبندی شهرستان میناب:

رئیس جمهور در جمع سیل‌زدگان منطقه هشتبندی شهرستان میناب با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردمان زحمتکش و اهل کار، کشاورزی و تولید این منطقه گفت: افتخار ما و همه اعضای دولت این است که خدمتگزار شما مردم باشد.

تاریخ هرمزگان ایستادگی، شجاعت و شهامت مردم استان در برابر متجاوزان را ثبت کرده است

آیت‌الله رئیسی در آغاز چهاردهمین سفر استانی:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح پنجشنبه در جریان چهاردهمین سفر استانی و در بدو ورود به استان هرمزگان درباره اهداف و برنامه‌های این سفر گفت:‌ شکل‌گیری استان هرمزگان همراه با مقاومت مردم در برابر متجاوزان بوده و تاریخ این استان ایستادگی، شجاعت و شهامت مردم را ثبت کرده است.

آیت‌الله رئیسی در جلسه هیات دولت: همه دستگاه‌های اجرایی با جامعه نخبگانی و مردم در حوزه کاری خود ارتباط مستمر داشته باشند

آیت‌الله رئیسی در جلسه هیات دولت:

رئیس جمهور از اعضا و کارگزاران دولت خواست تا با نخبگان و صاحب نظران مرتبط با حوزه کاری خود، حتی کسانی که با سلیقه دولت مخالفت دارند، در ارتباط مستمر باشند و هیچ‌کدام از دستگاه‌های دولتی از ارتباط با جامعه نخبگانی مرتبط با حوزه مدیریت خود غفلت نکند.

ابلاغ قانون موافقتنامه بین دولت ایران و افغانستان در خصوص ارتباط بین‌المللی راه‌آهن

از سوی رئیس جمهور انجام شد؛

رئیس جمهور «قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین‌المللی راه‌آهن» را جهت اجرا به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.

سند تحول شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به تصویب اعضا رسید/ انتخاب سه نماینده شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در شورای هنر

در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آیت‌الله رئیسی؛

سند تحول شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که در حکم مقام معظم رهبری برای دوره جدید شورا نیز مورد تاکید قرار گرفته بود، در جلسه امروز سه‌شنبه شورا به ریاست آیت‌الله رئیسی به تصویب اعضا رسید.

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام جبرئیل، صادق و خلیل ورمزیار را تسلیت گفت.

پیام رئیس جمهور به مناسبت درگذشت مادر شهیدان ورمزیار

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این پیام اظهارداشت: در سایه صبر و پایداری چنین مادران حماسه‌آفرین است که امروز مشعل اقتدار و امنیت ملت ایران بیش از پیش می‌درخشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه منابع لازم برای رفع نیازهای ضروری استان‌های سیل‌زده را تخصیص دهند

آیت‌الله رئیسی در جلسه هیات دولت در مورد رسیدگی فوری به سیل‌زدگان جنوب کشور:

رئیس جمهور با بیان اینکه برخی خسارات ناشی از سیل به گونه‌ای است که اگر به سرعت برطرف نشود باعث خسارات ثانویه و سنگین‌تر خواهد شد، تصریح کرد: خسارات سیل جمع‌بندی و به جلسه بعدی دولت و یا حداکثر ظرف یک هفته ارائه شود تا هر چه سریع‌تر تصمیمات لازم در خصوص آنها اتخاذ شود.

توسعه همکاری‌های اقتصادی، تجاری و ترانزیتی در دستور کار تهران و عشق‌آباد قرار گرفته است

آیت الله رئیسی در دیدار فرستاده ویژه رئیس جمهور ترکمنستان:

فرستاده ویژه رئیس جمهور ترکمنستان به همراه وزیر خارجه این کشور پیام کتبی «قربانقلی محمد اف» رئیس جمهور ترکمنستان را به آیت الله رئیسی تقدیم کرد.