آرشیو اخبار

تربیت نیروهای مقاومت توسط حاج قاسم یک ظرفیت عظیم در جهان اسلام ایجاد کرد

رئیس جمهور در دیدار با دست‌اندرکاران بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی:

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اقدامات شهید سلیمانی در تربیت نیروهای محور مقاومت از کشورهای مختلف،‌ اظهار داشت: این اقدام حاج قاسم یک ظرفیت عظیم در جهان اسلام ایجاد کرد.

نظارت دقیق و به هنگام بر قیمت ها و کنترل بازار ضرورت دارد/ هر اقدامی در جهت امید آفرینی و ایجاد نشاط در مردم ارزشمند است

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت:

رئیس جمهور بر نظارت دقیق و به هنگام بر قیمت ها و کنترل بازار تاکید کرد و گفت: لازم است روند نظارت بر قیمت کالاها بویژه اقلام ضروری و معیشتی مردم تشدید شود تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

دولت قدردان همراهی و اعتماد مردم در موضوع کرونا است

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

رئیس جمهور با قدردانی از همراهی مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان در کاهش آسیب‌های کرونا، بر ضرورت حفظ و تقویت این روند با تاکید مضاعف بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تداوم کنترل‌های دقیق و هوشمند بویژه در مرزهای کشور تاکید کرد.

رئیس جمهور روز ملی قطر را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی قطر اظهار امیدواری کرد با تکیه بر ظرفیت‌های مشترک و بهره‌برداری فعالانه از توانمندی‌های موجود، بتوان در راستای تامین منافع و مصالح دو ملت بیش از پیش تلاش و همکاری کرد.

امیدواریم با تامین اعتبار، همه پروژه‌های نیمه‌تمام به پایان برسد اما فعلا باید روی اولویت‌ها تمرکز کرد

آیت‌الله رئیسی در شورای اداری استان یزد:

رئیس جمهور گفت: مصوبات سفر استانی باید پیگیری شود تا مردم احساس کنند در رفع مشکلات آنها جدیت وجود دارد و این باید در عمل اتفاق بیفتد.

با مدیریت صحیح منابع آب، عبور از وضع کنونی امکان‌پذیر است/ اگر بانک‌ها باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شوند، مرتکب تخلف شده‌اند/ رسانه‌ها اجرای مصوبات سفر استانی را پیگیری کنند

آیت‌الله رئیسی در نشست خبری سفر به استان یزد:

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر منابع آب در دسترس، به شکل صحیح مدیریت شود حتماً می‌توانیم وضع کنونی را پشت سر بگذاریم، گفت: با مشارکت مردم و پیگیری دولت، رفع مشکل آب استان یزد، در قالب برنامه‌های طراحی شده امکان‌پذیر است.

رتبه برتر یزدی‌ها در حوزه‌های مختلف نتیجه فرهنگ اصیل و سختکوشی، پرکاری و قناعت است

رئیس جمهور در دیدار با قشرهای مختلف مردم یزد:

رئیس جمهور با بیان اینکه یزدی‌ها به قناعت، تلاش و خلاقیت معروف هستند، گفت: این ویژگی‌ها نه تنها در یزد و ایران، بلکه در فراتر از مرزها شناخته شده است.

یزد به حق دارالعباده نامیده شده است/ برای احیای بیش از پیش ظرفیت‌های انسانی و طبیعی یزد تلاش خواهیم کرد

آیت‌الله رئیسی در آغاز دوازدهمین سفر استانی:

رئیس جمهور با بیان اینکه یزد به حق با صفت دارالعباده نامیده شده و مردمانی متدین و مومن به خداوند متعال دارد، افزود: یزد همچنین ظرفیت‌های فراوان در عرصه کشاورزی، صنعتی و معادن بسیار خوبی دارد.

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زمینه‌ساز تسهیل تجارت باشد/ تدابیری اتخاذ شود که مشکلات کوله‌بران و ملوانان حامل کالاهای ته‌لنجی کاهش یابد

آیت الله رئیسی در جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا در کشور، گفت: نیازمند یک بازنگاهی نسبت به روند مبارزه با قاچاق کالا در کشور هستیم.

امیدواریم برخی کشورهای غربی فقط ادعای مسیحیت نکنند بلکه به آموزه‌های حضرت مسیح(ع) نیز عمل کنند

دکتر رئیسی در دیدار وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان:

رئیس جمهور تاکید کرد: امیدواریم در آستانه میلاد حضرت مسیح(ع) برخی کشورهای غربی فقط ادعای مسیحیت نکنند، بلکه به آموزه‌های مسیحی عمل کنند.