آرشیو اخبار

شتاب مضاعف در روند واکسیناسیون گروه‌های مختلف شغلی ضروری است

آیت الله رئیسی در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا:

رییس جمهور در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از اقدامات انجام شده در جهت تامین واکسن و انجام واکسیناسیون، ایجاد شتاب مضاعف در روند واکسیناسیون گروه‌های مختلف شغلی را مورد تاکید قرار داد.

سازمان برنامه و بودجه پرداخت مطالبات معوقه معلمان و خسارات خشکسالی کشاورزان را در اولویت قرار دهد

آیت الله رئیسی در جلسه دولت:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و با تاکید بر ضرورت رسیدگی و حل مشکلات فرهنگیان، به سازمان برنامه و بودجه دستور داد پرداخت مطالبات معوقه از جمله حق‌الزحمه معلمان را در دستور کار قرار دهد.

انتخاب استانداران جدید بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با رای اعتماد هیات وزیران

در جلسه هیات دولت انجام شد؛

جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد دادند.

اگر مجاهدت شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود

آیت‌الله رئیسی در هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد:

رئیس جمهور با بیان اینکه صلح و امنیت پایدار در گرو اجرای عدالت است و دستیابی به عدالت و آزادی صرفاً از مسیر تأمین حقوق همه ملت‌ها محقق می‌شود،‌گفت: هرگونه نقض حقوق ملت‌ها، بیش از همه چیز صلح و امنیت جهانی را به مخاطره می‌اندازد.

باید منظومه فکری رهبری درباره وظایف شورای‌عالی انقلاب فرهنگی استخراج و عملکرد شورا با آن تطبیق داده شود

آیت‌الله رئیسی در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی:

دومین جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در دولت سیزدهم عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و اعضا مباحث جلسه قبل برای ایجاد تحول در عملکرد و جایگاه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری به عنوان معمار و امام راحل به عنوان بنیان‌گذار شورا ادامه دادند.

آیت الله رئیسی فرارسیدن روز ملی جمهوری ارمنستان را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیام های جداگانه به نخست وزیر و رئیس جمهور ارمنستان با تبریک فرارسیدن روزملی این کشور، اظهارداشت: معتقدم با همت و جدیت طرفین و کوشش دست اندرکاران دو کشور می‌توان در دوره جدید به دستاوردهای چشمگیر در راستای تحکیم امنیت و ثبات منطقه و منافع دو ملت دوست نایل شد.

امروز افتخار همه ما این است که تحت نظر ولی و فقیه جامع‌الشرایطی قرار داریم که جانشین ولی عصر(عج) است

آیت الله رئیسی در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس:

رئیس جمهور تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس را جلوه‌ای از روشنگری نسبت به یاد، راه، پیام و هدف شهیدان و ایثارگران دانست و تاکید کرد: این تجلیل و تکریم بخاطر این است که هیچکس دچار جهل و نادانی نشود و اگر به هر دلیل بخاطر فتنه فتنه‌گران و شیطنت شیاطین دچار گمراهی شد با نشان دادن راه شهیدان از گمراهی نجات یابد.

آیت الله رئیسی انتصاب فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، در پیامی با تبریک انتصاب امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار امیدواری کرد که بیش از پیش شاهد اقتدار و امنیت در آسمان میهن عزیزمان و خودکفایی و سربلندی نیروهای مسلح باشیم.

رئیس جمهور انتصاب جانشین جدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور،در پیامی با تبریک انتصاب امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، ابراز امیدواری کرد که بیش از پیش شاهد اجرای منویات فرماندهی کل نیروهای مسلح و صلابت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه های دفاعی کشور باشیم.

بعضی‌ها واردات واکسن یا حتی پیوستن به سازمان شانگهای را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند

آیت‌الله رئیسی در دیدار جمعی از فرزندان و خانواده شهدا:

رئیس جمهور روز دوشنبه در دیدار جمعی از فرزندان و خانواده شهدا گفت: سخن و پیام شهیدان همچون سخن قرآن و پیامبر اسلام(ص) در فضا طنین‌انداز است ولی فقط گوش‌هایی که برای شنیدن سخن حق آماده شده‌اند طنین سخن و پیام آنان را می‌شنوند.

شورای عالی آموزش و پرورش از حاشیه خارج شده و وارد متن شود

آیت الله رئیسی در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش:

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش شورای عالی آموزش و پرورش در بررسی کارشناسی مسائل مهم این حوزه و اتخاذ تصمیم برای حل مشکلات و ارتقای جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه، تاکید کرد: اولین گام در شورای عالی باید آسیب شناسی خود این شورا بوده و نقاط قوت و ضعف آن مشخص شود.

وزارتخانه‌ها ظرفیت‌های همکاری با سازمان همکاری‌های شانگهای را شناسایی و در مسیر رشد اقتصادی فعال کنند

رییس جمهور در جلسه هیات دولت:

رییس جمهور اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را گسترش و ایجاد روابط همه جانبه با کشورهای همسایه و منطقه دانست و اظهار داشت: امروز با توجه به ظرفیت بزرگی که در قالب سازمان همکاری‌های شانگهای ایجاد شده، همه وزارتخانه ها وظیفه دارند، ظرفیت‌های همکاری را شناسایی و در مسیر رشد اقتصادی کشور به کار بگیرند.

آیین‌نامه اجرایی مربوط به تحویل مواد اولیه قیر به دستگاه‌های اجرایی تصویب شد

در جلسه یکشنبه دولت؛

جلسه هیات وزیران بعد از ظهر یکشنبه به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه آیین‌نامه اجرایی مربوط به تحویل مواد اولیه قیر به دستگاه‌های اجرایی به تصویب رسید.

تاکید رئیس جمهور بر لزوم سرعت بخشیدن به اقدامات موثر در جهت ایجاد ثبات در بازار/ تصویب تامین ارز مورد نیاز برای وزارت جهاد کشاورزی

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت انجام شد؛

جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه موضوع ثبات بخشیدن به بازار و تامین اقلام مورد نیاز مردم در دستور کار قرار گرفت که رئیس کل بانک مرکزی در خصوص تامین منابع مالی آن گزارش داد.

رئیس جمهور درگذشت مرحوم حاج سید نور عاملی رنانی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج سید نور عاملی رنانی پدربزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

آیت‌الله رئیسی وارد تهران شد

پایان سفر به تاجیکستان؛

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از سفری سه روزه به تاجیکستان و شرکت در نشست سران سازمان شانگهای و همچنین دیدار رسمی دو جانبه با رئیس جمهور تاجیکستان و دیدار از شهر کولاب، لحظاتی قبل وارد تهران شد.