آرشیو اخبار

توزیع منابع درکشور باید عادلانه باشد و بهترین راه آن بودجه ریزی براساس آمایش سرزمینی است

آیت الله رئیسی در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی:

رئیس جمهور از خراسان جنوبی به عنوان یک استان فرهنگی که محصول آن نیروی انسانی فرهیخته و فرهنگی است، نام برد و گفت: توسعه یافتگی ضرورت همه استانها و بخش های کشور است اما باید مواظب باشیم که در مسیر این توسعه، فرهنگ اصیل استانها و فرهنگ ولایتمداری که مردم را از آسیب های مختلف حفظ می کند، مخدوش نشود.

محرومیت های استان باید برطرف شود / اصلاح جاده های مواصلاتی و وسایل ریلی در مناطق مختلف از اولویت‌های دولت است/ بازارچه های مرزی فرصتی است که می تواند به توسعه صادرات کمک کند

آیت الله رئیسی در بدو ورود به بیرجند:

رئیس جمهور گفت: در استان خراسان جنوبی به برکت انقلاب اسلامی کارهای زیادی انجام شده است اما برغم همه تلاشهایی که در این ۴۰ ساله انجام شده است باز هم محرومیت‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود.

معادن ظرفیت ارزشمند طبس و خراسان جنوبی است که باید فعال شوند

آیت الله رئیسی در جمع مردم طبس:

رئیس جمهور با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی کارهای بسیاری در طبس و استان خراسان جنوبی انجام شده و چهره امروز این منطقه و استان با قبل از انقلاب کاملا متفاوت است، گفت: این منطقه از ظرفیت های بسیار ارزشمندی از جمله معادن برخوردار است که متاسفانه بخش زیادی از آن معطل مانده و باید با تلاش و اقدامات فوری احیا و فعال شود.

آیت الله رئیسی وارد بیرجند شد

رئیس جمهور در ادامه سفر یک روزه خود به استان خراسان جنوبی ، دقایقی قبل با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار وارد بیرجند شد.

رییس جمهور درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی را تسلیت گفت

رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی اظهارداشت: آن مرحوم، همواره ملجاء و راهنمای جمع زیادی از مجاهدان بویژه در مشهد مقدس بود که این تلاشها قطعا توشه ای ارزشمند برای یوم الحسابش است.

وظیفه دولت خدمتگزاری به مردم بویژه در مناطق کمتر برخوردار است

آیت الله رئیسی در بدو ورود به طبس:

رئیس جمهور از استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس به عنوان خطه مردمان صبور، مقاوم و پرتلاش نام برد و گفت: مردم این منطقه همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضوری بسیار با ارزش و مثال زدنی داشته اند و وظیفه دولت این است که خدمتگزاری به همه مردم به ویژه به مردم این مناطق داشته باشد.

آیت الله رئیسی وارد طبس شد

در سومین سفر استانی؛

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور، در سومین سفر استانی خود و در سفری از پیش اعلام نشده وارد شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی شد و از سوی مقام های استان مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس جمهور درگذشت برادر آیت الله العظمی مکارم شیرازی را تسلیت گفت

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، در پیامی با تسلیت درگذشت برادر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان عافیت، صبر و اجر مسألت کرد.

حمایت از تولید واکسن داخلی، افزایش واردات واکسن، تسریع واکسیناسیون و اجرای طرح ارتقا یافته شهید سیلمانی، ۴ گام تحولی در مقابله با کرونا است

آیت الله رئیسی در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد مقابله با کرونا:

جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا روز پنج شنبه درحضور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه موضوعاتی از جمله روند واردات واکسن، تسریع در واکسیناسیون و از سرگیری فعالیت ها و همچنین اعمال محدودیت های هوشمند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آیت الله رئیسی سالگرد استقلال جمهوری تاجیکستان را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن سی امین سالگرد استقلال جمهوری تاجیکستان به دولت و مردم این کشور، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره علاقمند به گسترش و تحکیم هر چه بیشتر مناسبات دو کشور هم‌فرهنگ و هم‌زبان در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌باشد.

ایران تمایل دارد مناسبات با کشورهای اروپایی در عرصه های مورد علاقه طرفین گسترش یابد

آیت الله رئیسی در تماس تلفنی رئیس شورای اروپا :

شارل میشل رئیس شورای اروپا پس از درخواست رسمی برای گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور کشورمان، ظهر امروز چهارشنبه با آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی گفتگو کرد.

موافقت دولت با واردات تخم مرغ نطفه دار گوشتی توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور

در جلسه چهارشنبه هیات وزیران انجام شد؛

جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت با واردات تخم مرغ نطفه دار گوشتی توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور موافقت کردند.

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه علم و فرهنگ کشور است

آیت الله رئیسی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی:

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر سه شنبه در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دولت سیزدهم و با ترکیب اعضای جدید این شورا، از زحمات همه اعضای پیشین شورا که برای علم و فرهنگ کشور تلاش و دلسوزی کردند، قدردانی کرد.

وزارتخانه‌های صمت و اقتصاد موظف به برنامه‌ریزی و اقدام برای حمایت از تولید داخلی شدند

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست آیت‌الله رئیسی مطرح شد؛

ایت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز سه‌شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بر ضرورت ریل‌گذاری برای جهش صادرات غیرنفتی تاکید کرد و گفت: رویکرد دستگاه‌ها در عرصه‌های مختلف اقتصادی، به ویژه در بخش‌های تولید غذا و دارو، باید از رویکرد واردات‌ محوری به داخلی کردن تولید کالاها و گسترش صادرات غیرنفتی اصلاح شود.