آرشیو اخبار

برغم میل دشمنان، روابط ایران و عراق در همه زمینه ها توسعه خواهد یافت

آیت الله رئیسی در نشست خبری مشترک با نخست وزیر عراق:

رئیس جمهور ضرورت توسعه مناسبات ایران و عراق در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را مورد تأکید قرار داد و گفت: در نشست امروز بر اراده دو دولت به منظور توسعه روزافزون روابط تهران – بغداد در تمامی عرصه‌ها تأکید شد.

آیت الله رئیسی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر رئیس فقید دادگاه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این چهره متعهد، سرشناس و پر تلاش، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در مناصب مختلف قضایی و نظارتی با اخلاص وقف خدمت به اسلام و انقلاب و به ویژه ارتقای ارزش های والای فرهنگی و عدالت محور نظام کرد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد

با حکم آیت الله رئیسی؛

رئیس جمهور با صدور حکمی دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی را به سمت "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران" منصوب کرد.

تلاش برای افزایش آمار روزانه واکسیناسیون به ۲ میلیون نفر

آیت‌الله رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه به لطف خدا گام‌های تحولی خوبی در حوزه مقابله با بیماری برداشته شده است، گفت: اولین گام تحولی در حوزه ساخت واکسن برداشته شده و علاوه بر ارائه مجوز به واکسن فخرا، خطوط تولید واکسن‌های برکت و رازی نیز ارتقا و توسعه یافته است.

در کنار تلاش برای رفع مشکل کم‌آبی، باید ظرفیت‌های معدنی خراسان جنوبی فعال شود

آیت‌الله رئیسی در دیدار برگزیدگان و فرهیختگان خراسان جنوبی:

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور جمعه شب در دیدار برگزیدگان و فرهیختگان خراسان جنوبی، گفت: حضور مردم این استان در همه عرصه‌ها به ویژه میدان عمل به وظیفه الهی و سیاسی، مثال زدنی است و در همه ادوار نمونه حضور در صحنه، وظیفه‌شناسی، بصیرت، نگاه به آینده کشور و نگاه به روزنه‌های امید بوده‌اند و حضورشان برای مردم کشور امیدآفرین شده است.

توزیع منابع درکشور باید عادلانه باشد و بهترین راه آن بودجه ریزی براساس آمایش سرزمینی است

آیت الله رئیسی در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی:

رئیس جمهور از خراسان جنوبی به عنوان یک استان فرهنگی که محصول آن نیروی انسانی فرهیخته و فرهنگی است، نام برد و گفت: توسعه یافتگی ضرورت همه استانها و بخش های کشور است اما باید مواظب باشیم که در مسیر این توسعه، فرهنگ اصیل استانها و فرهنگ ولایتمداری که مردم را از آسیب های مختلف حفظ می کند، مخدوش نشود.

محرومیت های استان باید برطرف شود / اصلاح جاده های مواصلاتی و وسایل ریلی در مناطق مختلف از اولویت‌های دولت است/ بازارچه های مرزی فرصتی است که می تواند به توسعه صادرات کمک کند

آیت الله رئیسی در بدو ورود به بیرجند:

رئیس جمهور گفت: در استان خراسان جنوبی به برکت انقلاب اسلامی کارهای زیادی انجام شده است اما برغم همه تلاشهایی که در این ۴۰ ساله انجام شده است باز هم محرومیت‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود.

معادن ظرفیت ارزشمند طبس و خراسان جنوبی است که باید فعال شوند

آیت الله رئیسی در جمع مردم طبس:

رئیس جمهور با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی کارهای بسیاری در طبس و استان خراسان جنوبی انجام شده و چهره امروز این منطقه و استان با قبل از انقلاب کاملا متفاوت است، گفت: این منطقه از ظرفیت های بسیار ارزشمندی از جمله معادن برخوردار است که متاسفانه بخش زیادی از آن معطل مانده و باید با تلاش و اقدامات فوری احیا و فعال شود.

آیت الله رئیسی وارد بیرجند شد

رئیس جمهور در ادامه سفر یک روزه خود به استان خراسان جنوبی ، دقایقی قبل با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار وارد بیرجند شد.

رییس جمهور درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی را تسلیت گفت

رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی اظهارداشت: آن مرحوم، همواره ملجاء و راهنمای جمع زیادی از مجاهدان بویژه در مشهد مقدس بود که این تلاشها قطعا توشه ای ارزشمند برای یوم الحسابش است.